خبرهای داغ:
جلسه معارفه البرز صیدالی رییس هیات کاراته شهرستان باغملک با حضور دکتر سر کهکی رییس هیات کاراته استان خوزستان،بخشدار مرکزی ,جمعی ازمسئولین شهرستان و اصحاب رسانه در اداره ورزش جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

بخشدار مرکزی باغملک ضمن خوش آمد گویی به حضور رییس هیات کاراته استان اشاره کرد: برای رییس جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کمک و همکاری مسئولین شهرستان و گامی در به ثمر رساندن اهداف و پیشرفت استعدادها داشته باشیم.

 

در ادامه دکتر سرکهکی رییس هیات کاراته استان خوزستان برای رییس جدید هیات کاراته شهرستان باغملک آرزوی موفقیت نمود و گفت: ان شا الله شاهد افتخارات و قهرمانی هایی از شهرستان باغملک در سطح کشور و استان باشیم .

کریمی سرپرست اداره  ورزش و جوانان باغملک ضمن ارائه گزارشاتی در زمینه عملکرد این شهرستان گفت:متاسفانه منطقه ما به دلیل محرومیت و عدم فعالیت صنایع،معادن و شرکت هایی که فعالیت اقتصادی دارند،باعث شد که این شهرستان بدون حمایت به کار خود ادامه دهد و متاسفانه مشکلات موجود فعالیت و حمایت را از ورزشکاران برای ما دشوار کرده است که امید است با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شاهد تغییر و تحولاتی در روند و پیشرفت ورزش باشیم.

 

در ادامه این جلسه نظری رییس دفتر مهندس خادمی نماینده شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس ضمن حضور دکتر سرکهکی و تبریک به رییس جدید هیات کاراته شهرستان یادآور شد:انشالله با تلاش های مهندس خادمی و مسئولین شهرستان باغملک شاهد تغییرات اساسی در زمینه پیشرفت ورزش منطقه باشیم چرا که ما در تمام رشته های ورزشی بهترین پتانسیل را میتوانیم پرورش دهیم.

البرز صیدالی رییس هیات کاراته شهرستان باغملک با اشاره به اینکه رشته ورزشی من فوتبال است گفت:رشته اصلی من فوتبال است و طی چند سال فعالیت خود در لیگ استان و کشور برای همه اثبات شده است که بهترین استعدادها را میتوان در شهرستان باغملک شکوفا کرد.

وی ادامه داد:هدف بنده از پست جدید این است که بتوانم قدمهای مثبتی را در ورزش رزمی کارته برای پیشرفت شهرستان برداریم که امید است با حمایت مسئولین استان ، شهرستان و نماینده محترم بتوانیم جوابگوی زحمات ورزشکاران این منطقه باشیم که مبادا عدم حمایت ما باعث شود که جوانان این شهرستان از ورزش فاصله و در منجلاب مواد مخدر غرق شوند.

لازم به ذکر است از سوی صیدالی رییس هیات کارته باغملک،علی نوروزی و خانم مرادی بعنوان دبیران هیات کاراته آقایان و بانوان شهرستان نیز انتخاب شدند.

 

در پایان از سوی دکتر سرکهکی رییس هیات کاراته استان خوزستان، حکم ریاست هیات کاراته شهرستان باغملک در دستان البرز صیدالی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها