خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)

رابطه با آمریکا با عزت اسلامی منافات دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: رابطه آمریکا با ما رابطه احترام متقابل نیست و با عزت اسلامی ما منافات دارد.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: خداوند کریم می فرماید "محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم" یکی از ویژگی های پیامبر اکرم(ص) را برخورد شدید با ظالمین و محبت و دوستی با مومنین بیان نموده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) در تفسیر شعار مرگ بر آمریکا دیدگاه مشخصی داشتند که یکی از آنها استکبار ستیزی بوده است.

احمدی ادامه داد: امام آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ معرفی نمودند و مبارزه و قطع رابطه با آمریکا را یکی از اصول انقلاب خود بر شمرده و در وصیت نامه نیز به این موضوع اشاره نمودند لذا این موضوع را میرساند تا آمریکا خوی ددمنشانه دارد هیچ ملت مظلومی علی الخصوص ملت مظلوم ایران نباید با او رابطه داشته باشد و همیشه با شعار مرگ بر آمریکا در خواست نابودی ظالمی چون آمریکا را از خدا داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به شبهه رابطه با آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا که بعضی ها معتقدند امام قائل به قطع رابطه و شعار مرگ بر آمریکا نبودند گفت: اگر ما به صحیفه نور امام و سخنرانی های ایشان نگاه کنیم موضع روشن حضرت امام را در این شبهه ها به وضوح می بینیم. از جمله اینکه شعار مرگ بر آمریکا خلاف اسلام نیست تاسی به رسول خداست لذا اگر ما میخواهیم از پیامبر اکرم (ص) پیروی نماییم باید شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم.

وی در ادامه به دلایل حضرت امام در مورد شعار مرگ بر آمریکا که فرمودند "خوی غارتگری و چپاولگری آمریکا است که ما رابطه به آنها را نمیخواهیم و این رابطه، رابطه ظالم و مظلوم است" اظهار داشت: امام(ره) همواره با تاسی از آیات و روایات مستحکم پس از قضیه تسخیر لانه جاسوسی به قطع رابطه با آمریکا اذعان داشتند و پس از این واقعه فرمودند: اگر کارتر در عمر خود یک کاری کرده باشد و آن به نفع بشریت باشد همین قطع رابطه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در پایان تصریح کرد: موضع خصمانه آمریکا نسبت به ملت ایران از دلایل دیگر حضرت امام درمورد قطع رابطه است؛ لذا چون رابطه آمریکا با ما رابطه احترام متقابل نیست و با عزت اسلامی ما منافات دارد ما همیشه این شعار را با پیروی از منویات ولایت ادامه میدهیم و ما برای پیشرفت هرچه بهتر کشورمان لازم است با آمریکا قطع رابطه داشته باشیم و شعار مرگ بر آمریکا را تا ابد سر می دهیم و این موضع حتی در بیانات مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره شده است که رابطه با آمریکا هیچ گاه به سود ما نیست. لذا آنها از راه تقابل به تنیجه نرسیده بلکه از راه تعامل دست به دامن بعضی از سیاست مداران داخلی شده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار