مسؤول فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیا مازندران اظهار کرد: دشمنان از ولایت‌فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۴۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب صبح امروز در یادواره شهدای مازندرانی مدافع حرم با محوریت شهید محمود رادمهر در پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) این شهرستان اظهار کرد: شهدا در آخرت می‌توانند انسان‌ها را شفاعت کنند و خداوند فقط حق خود را می‌بخشد اما حق‌الناس را نمی‌بخشد.

وی با بیان اینکه در گفتار، رفتار، بینش، اخلاق، ولایت‌پذیری و... باید از شهدا پیروی کنیم، افزود: در زندگی باید هدف ما خدمت‌رسانی به انسان‌ها و جلب رضایت خداوند باشد.

مسؤول فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیا مازندران با انتقاد از شایعه‌سازانی که به دروغ می‌گویند شهدا به خاطر پول در سوریه جنگیدند، گفت: بعضی‌ها می‌گویند شهدای مدافع حرم برای پول جنگیدند و اگر فکر می‌کنند برای پول است، آنها هم بروند تا پول یا سهمیه‌ای نصیب آنها و خانواده‌شان شود.

ترابی‌نسب با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 همه فهمیدند که عمود خیمه انقلاب ولایت‌فقیه است، افزود: بعد از فتنه 88 تمامی شبکه‌های ضد انقلاب بر علیه ولایت‌فقیه جوسازی کردند.

وی با بیان اینکه تمام سیاست‌های نظام بر اساس ولایت‌فقیه است اما در عمل چیزی نمی‌بینیم، اضافه کرد: آل‌سعود حجاج ایرانی را به‌شهادت رساندند و بدترین رفتار را با مسؤولان ایرانی برای مذاکره حج آینده داشتند و این نشان‌دهنده گستاخی عربستان است.

مسؤول فرهنگی قرارگاه خاتم‌الاوصیا مازندران با اشاره به اینکه کوچک‌ترین سخنان رهبری برخورد سخت و خشن و لرزه بر اندام آل‌سعود انداخت، ادامه داد: دشمنان از ولایت‌فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

ترابی‌نسب بر لزوم جذب افراد انقلابی و متعهد به نظام اسلامی و انقلاب در سیستم اداری تأکید کرد و گفت: بعضی از مساجد خالی از جوانان است، در حالی که مقام معظم رهبری بارها بر جذب جوانان و نوجوانان در مساجد تأکید کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها