خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قم در بازدید از حوزه شهید ورزنده؛

وظیفه رسانه های انقلابی جریان سازی گفتمان امام و رهبری است

معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: از وظایف خبرگزاری بسیج و رسانه های انقلابی جریان سازی گفتمان امام راحل(ره) و رهبری در سطح جامعه است
کد خبر: ۸۶۸۳۹۶۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی تقوایی در بازدید از حوزه چهار شهید ورزنده طی سخنانی با تاکید بر نقش رسانه ها در تبیین مبانی انقلاب اسلامی گفت: از وظایف خبرگزاری بسیج و رسانه های انقلابی جریان سازی گفتمان امام راحل(ره) و رهبری در سطح جامعه است

وی افزود: ارائه سوژه های خاص و الگوی مطلوب از بسیج به مردم از دیگر وظایف این خبرگزاری است چرا که در بسیج، دهها میلیون نفر از اقشار مختلف در کنار هم برای اعتلای این نظام تلاش می کنند لذا سوژه یابی مهمترین کار یک خبرنگار بسیجی است.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه استان قم تاکید کرد: مقالات، یاداشت ها و دل نوشته های بسیجیان نیز در زمینه انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر است زیرا امروزه جنگ نرم از ماهواره ها و دجالواره ها به سمت شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه همکاری و ارتباط دو مجموعه فرماندهی و نمایندگی و بخصوص روابط عمومی در حوزه های مقاومت باعث عملکرد بهتر و انعکاس کیفی برنامه های بسیج خواهد شد، گفت: بحمدالله در حوزه شهید ورزنده این ارتباط به شکل مستحکمی وجود دارد.

سید محمد حسن یزدی نژاد مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران افتخاری بسیاری در بسیج تربیت شده اند و با توجه به جایگاه مهم خبر و رسانه، هر پایگاه باید حداقل یک خبرنگار فعال در محله خود داشته باشد و باید از ظرفیت این خبرنگاران در انعکاس هر چه بهتر برنامه ها و عملکرد پایگاه های بسیج بهره گرفت.

حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) نیز که در این بازدید حضور داشت، از تلاش ها و همدلی های مجموعه نیروهای این حوزه در انجام ماموریت های بسیج و انعکاس به موقع آنها تقدیر کرد.

مسعود سروی فرمانده حوزه شهید ورزنده نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت حوزه و روابط عمومی گفت: با توجه به قرار گیری حوزه شهید ورزنده در هسته مرکزی شهر و و جود پتانسیل هایی چون حرم حضرت معصومه(س)، گلزار شهدا و خیابان انقلاب(چهارمردان) که خاستگاه انقلاب است و همچنین فعالیت 16 پایگاه مقاومت بسیج، این حوزه را در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، نظامی و... می توان یکی از خبرسازترین حوزه های بسیج در استان نامید.

سید حسن حسینی نوده معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز در این بازدید حضور داشت.


ارسال نظرات