خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعا انتخاب آیت‌الله جنتی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۶۸۳۹۹۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز با بیان اینکه انتخاب آیت‌الله جنتی انتخاب‌ شایسته و مناسب اعضای مجلس خبرگان رهبری بود، اظهار داشت: قطعا انتخاب آیت‌الله جنتی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس خبرگان رهبری باید انقلابی بماند، انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند؛ است.

وی افزود: لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند با ریاست آیت‌الله جنتی و هیئت رئیسه فعلی به خوبی اداره و اجرا شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری بعد از خداوند متعال و مردم پشتوانه اصلی رهبر انقلاب است عنوان کرد: آیت‌الله جنتی نه تنها برای جامعه روحانیت بلکه برای سایر جوامع به عنوان یک الگو و اسوه معتقد به مقام معظم رهبری است. انتخاب وی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری یک پیام سنگین و پربار برای دشمنان اسلام به‌ویژه غرب داشت و همچنین ریاست وی بر مجلس خبرگان رهبری را می‌توان یک مشت محکمی بر دهان استکبار و حربه‌های فتنه انگیزان انگلیسی دانست.

آیت‌الله حیدری با اشاره به نقش منتخبان مردم در مجلس خبرگان رهبری، گفت: نمایندگان مجلس خبرگان می‌توانند با پیگیری مطالبات مردم و رفع تنگناها و محدودیت‌های مسئولان به عنوان یک حلقه ارتباطاتی به ایفای نقش بپردازند.

وی با بیان اینکه همکاری و همدلی بین مردم و مسئولان یک سرمایه بزرگ برای پیشرفت همه جانبه مردم و دولت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همگرایی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای رسیدن به یک هدف واحد و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: درسیستم داخلی مجلس خبرگان رهبری براساس آیین‌نامه کمیسیون‌های مختلفی وجود دارد که ان‌شاءالله‌ منتخبین با عضویت در هر کمیسیون در کنار برنامه اجلاسیه که سالی دو بار برگزار می‌شود در جلب همکاری با یکدیگر و رسیدن به هدفی واحد برای حفظ و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت رهبری تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها