فرمانده سپاه استان البرز در گفت و گو با "بسیج"

جوانان این مرز و بوم پای خط انقلاب ایستاده اند/ در مقابل اسلام انقلابی، اسلام امریکایی قرار دارد

سردار استاد حسینی گفت: خط سازش و دل دادن به امریکا که از همان اوایل انقلاب از زمان بازرگان و بنی صدر حاکم بود، با گذشت سالها این خط سازش را در مقابل اسلام انقلابی امام (ره) مطرح کردند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در گفت و گو با خبرنگار "بسیج" با اشاره به اینکه امام(ره) انقلابی بود و اسلامی هم که ترویج می دادند انقلابی بود اظهار داشت: در مقابل اسلام انقلابی، اسلام امریکایی قرار دارد.

وی افزود: این بدین معناست که خط سازش و دل دادن به امریکا که از همان اوایل انقلاب از زمان بازرگان و بنی صدر حاکم بود، با گذشت سالها این خط سازش را در مقابل اسلام انقلابی امام(ره) مطرح کردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه امروز نیز جوانان این مرز و بوم پای خط انقلاب ایستاده اند و اسلامشان را از رهبری می گیرند گفت: نسخه هایی که دیگران می پیچند برای خودشان است وبرای ما هیچ ارزشی ندارد بلکه ما پای اسلام و انقلاب ایستاده ایم.

وی با تاکید بر اینکه زیر سلطه نظام امریکا و دیگر ابر جنایتکاران نخواهیم رفت تاکید کرد: ما نه زیر بار حرف زور می رویم و نه به کسی ظلم می کنیم و تا آخر هم پای اهدافمان ایستاده ایم.

سردار استاد حسینی در پایان گفت: اگر چیزی به دست آورده ایم به خاطر انقلابی بودنمان است و گرنه اسلام تنها می شد و اکنون به خاطر این انقلابی بودن است که دشمن از ما می ترسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار