ایرانی گفت: همانطور که امام(ره) و مقام معظم رهبری بر وحدت کلمه تاکید دارند ما هم باید با حفظ وحدت و انسجام درونی بتوانیم در مقابل این دشمن که دشمن بشریت، ازادی، دین و معرفت است ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمدتقی ایرانی فرماندار کرج در گفت وگو با خبرنگار "بسیج" با اشاره به اینکه آرمان های انقلاب اسلامی مقابله با ظلم ستیزی است و این آرمان برای جوانان ما به عنوان ثمره های انقلاب اسلامی در دسترس است اظهار داشت: مقابله با امریکا و سیاست های استکباری امریکا که حامی صهیونیسم و ترورسیم است قطعا می تواند وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها و نهضت ها باشد.

وی افزود: امام (ره) از امریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند و باید گفت شیطان کارش وسوسه گری و نفوذ در ذهن، فکر، اندیشه و قلب مومنین است بنابراین امروز که ما مورد هجوم اقتصادی، فرهنگی،سیاسی و نظامی قرار گرفته ایم هیچگاه نمی توانیم سلطه طلبی ها و توطئه های شوم امریکا را فراموش کنیم.

فرماندار کرج با بیان اینکه کشوری که در حال حاضر منافع ملی ما را تهدید می کند و اقتدار، عزت و سربلندی ملت ایران را نشانه رفته قطعا امریکاست گفت: امریکا همیشه دشمن درجه یک ما بوده و هست و رفتارش این را نشان نمی دهد که دست از خباثت برداشته باشد بلکه مردم ما آگاه هستند و ولی فقیه با درایت که دارند تمام مسائل را رصد می کنند.

ایرانی در پایان گفت: همانطور که امام(ره) و مقام معظم رهبری بر وحدت کلمه تاکید دارند ما هم باید با حفظ وحدت و انسجام درونی بتوانیم در مقابل این دشمن که دشمن بشریت، آزادی، دین و معرفت است ایستادگی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها