خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قنوات مطرح کرد؛

عمل به رهنمودهای امام خمینی(ره) عامل حفظ انقلاب

امام جمعه موقت قنوات گفت: آنچه که امروز انقلاب را حفظ نموده رهنمودهای امام خطاب به مسئولین و مردم می باشد که به حق مقام معظم رهبری نیز پیرو راستین امام بزرگوار ما هستند.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام موسوی قافله باشی امام جمعه موقت قنوات در خطبه اول نماز جمعه این هفته بخش مرکزی که در مسجد اعظم شهر قنوات برگزار شد، ضمن توصیه ی خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی پیرامون بحثهای قرآنی و قراردادن پیامبر به عنوان اسوه و حفظ آبروی مومن که از سفارشات پیامبر می باشد به ایراد سخن پرداخت و در ادامه در مورد حفظ آبروی مومن مطالبی را بیان نمود.

خطیب جمعه قنوات در خطبه دوم ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی با اشاره به آغاز کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از نمایندگان سابق از نمایندگان جدید مردم خواستار شد برای حل مشکل بیکاری و رسیدگی به قشر آسیب پذیر جامعه و در راستای حل مشکلات آنها قوانین متناسبی وضع نمایند.

وی با اشاره به آغاز کار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای اعضاء جدید؛ از خداوند طلب طول عمر با عزت برای رهبری خواستار شد.

موسوی قافله باشی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با خبرگان افزودند: امیدواریم ویژگیهای مد نظر رهبری از جمله تقوا و صراحت انقلابی و عدم شکست روحی و ایجاد امید در جامعه و حمایت از جایگاه رهبری در ایشان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به روز جهانی دخانیات از تمامی مردم خواست که مضرات دخانیات را از زندگی خود خارج کنند.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خطبه ها با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: آنچه که امروز انقلاب را حفظ نموده رهنمودهای امام خطاب به مسئولین و مردم می باشد که به حق مقام معظم رهبری نیز پیرو راستین امام بزرگوار ما هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار