امام جمعه یاسوجبا اشاره به اینکه نماینده ای در مجلس موفق است که خود را اسیر قید و بند دیگران نکندگفت: به نمایندگان دوره جدید مجلس توصیه کرد که برای همه مردم فعالیت کنند نه عده‌ای خاص.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۹۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نماینده‌ای در مجلس موفق خواهد بود که خود را اسیر قید و بند دیگران نکند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نماینده‌ای در کار خود در دوره چهار ساله موفق است که وامدار هیچ گروه و جریانی نباشد.

وی با تأکید بر اینکه نماینده وامدار گروه‌ها و جریانات سیاسی هرگز موفقیتی در دوره نمایندگی کسب نمی‌کند، تصریح کرد: نماینده باید قبل از هر چیز به وظیفه قانون‌گذاری خود توجه کند.

این خطیب جمعه با بیان وضعیت مجلس در دوران طاغوت افزود: در آن دوره مردم نماینده واقعی نداشتند، زیرا مجلس فرمایشی بود.

حسینی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی مردم از بیشتر نعمت‌ها برخوردار شدند.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارت خود به روزهای پایانی ماه شعبان اشاره کرد و گفت: در این روزها وظیفه مهم مردم این است که مساجد را برای ورود به ماه مبارک رمضان غبارروبی کنند.

وی گفت: مهم‌ترین خدمت این است که مسجدها را آماده کرده و حضور گسترده‌ای در ماه مبارک رمضان در مساجد داشته باشیم.

حسینی با گلایه از اینکه تعداد مساجد در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کم است، از حضور کمرنگ مردم در مساجد نیز گلایه کرد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوع حج ابراهیمی و کارشکنی‌های حکام آل‌سعود اشاره کرد و گفت: حکام آل‌سعود افرادی بی‌کفایت هستند که سال گذشته با بی‌کفایتی خود شهادت حاجیان را از بلاد مختلف اسلامی از جمله ایران رقم زدند.

وی گفت: امسال نیز برای حضور حاجیان در سرزمین وحی کارشکنی می‌کنند، لذا باید امت اسلامی در این خصوص همکاری و همفکری و تعامل داشته باشند.

حسینی در ادامه با گرامیداشت روزهای هفته، سالروز رحلت آیت‌الله ابوترابی به عنوان یکی از افراد اثرگذار در طول دفاع مقدس را با خدمات زیاد به آزادگان تسلیت گفت.

ارسال نظرات