هم نشینان با بهائیان اینجا ایران اسلامی است نه بهائی

امام جمعه گچساران گفت: کسانی که قصد کمرنگ جلوه دادن انقلاب را داشتند و کسانی که حتی با بهائیان نشست و برخاست کردند متوجه شوند اینجا ایران اسلامی است نه بهائی.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۹۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: کسانی که خود را بنده خدا می‌دانند مورد توجه و عنایت خاص خداوند قرار می‌گیرند.

وی افزود: شاید کسانی که از مسیر بندگی خداوند خارج می‌شوند؛ در زندگی مادی مورد توجه قرار گیرند اما از نظر و لطف خاص خداوند در آن دنیا محروم می‌شوند.

امام جمعه گچساران با اشاره به روز جهانی مستضعفان گفت: مستضعفان دو گروه هستند عده‌ای مستضعف مالی و عده‌ای نیز مستضعف فکری.

حجازی تصریح کرد: تلاش ما باید در راستای کمک و دستگیری از مستضعفان به ویژه مستضعفان فکری باشد زیرا کسانی که اندیشه و تفکری مستضعف دارند آسیب‌زننده به خود و جامعه هستند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور دنیا است، ضمن تبریک به مناسبت سالروز سربازان گمنام امام زمان(عج) یادآور شد: امروز دشمن در پی ایجاد ناامنی در ایران اسلامی به واسطه ناامن‌ کردن برخی کشورها از جمله سوریه، عراق، یمن و افغانستان است.

حجازی بیان کرد: امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور جهان بوده که این امر جز در رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، اطاعت بصیرت‌مندانه مردم از ایشان، تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای نظامی و انتظامی میسر نشده است.

امام جمعه گچساران با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تبلیغات وسیعی در راستای تضعیف مجلس خبرگان رهبری به ویژه آیت‌الله جنتی توسط برخی دشمنان صورت گرفت اما وی با کسب آرای لازم توسط اعضای مجلس خبرگان رهبری به عنوان رئیس انتخاب شد.

حجازی تأکید کرد: کسانی که قصد کمرنگ جلوه دادن انقلاب را داشتند و کسانی که حتی با بهائیان نشست و برخاست کردند متوجه شوند اینجا ایران اسلامی است نه بهائی.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی نه تنها کمرنگ نشده است بلکه قویتر و ریشه‌دارتر از همیشه به حیات مقدس خود ادامه می‌دهد.

حجازی با اشاره به برخی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر وظایف مجلس خبرگان رهبری در دفاع از هویت انقلابی و اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: این نظام نظامی است که روحیه انقلابی داشته و مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی شکل گرفته است.

امام جمعه گچساران با اشاره به تأکیدات مقام رهبری بر راهبرد نفوذ توسط دشمن عنوان کرد: بر اساس فرمایشات رهبری دشمنان قصد نفوذ در مراکز مهم تصمیم‌گیری کشور و تغییر تصمیم‌گیران کشور به نفع خود را دارد.

ارسال نظرات