انتقاد صریح امام جمعه سی‌سخت از عملکرد وزارت ورزش و جوانان

بی‌برنامگی و رهاسازی جوانان تا کی باید ادامه داشته باشد

امام جمعه سی‌سخت با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان برنامه‌ای در حوزه جوانان ندارد گفت:وظیفه نمایندگان مجلس است که از وزیر ورزش و جوانان توضیح بخواهند که بی‌برنامگی و رهاسازی جوانان تا کی باید ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۰۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه سی‌سخت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نقش مجلس شورای اسلامی را در پیشرفت و تعالی کشور محوری دانست و افزود: هر تحرکی و جهشی که قرار است اتفاق بیفتد از رهگذر مجلس است و مجلس قوی مجلسی است که اولویت‌ها و نیازهای اساسی کشور را رصد کند و طرح‌های مناسب به تصویب برساند.

وی ادامه داد: بعد از تقنین بعد نظارتی خود را با قوت اعمال کند تا کشور شاهد تحول و تعالی باشد که بدون این رویکرد اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

امام جمعه سی‌سخت خاطرنشان کرد: تحقیق و نظارت حق قانونی و طبیعی مجلس است که نباید فراموش شود مجلس از برخی بنگاه‌های اقتصادی تولیدی مثل ایران خودرو تحقیق کند که چه خبر است و پاسخی برای اقناع ملت ارائه دهد.

مصباح‌نژاد به آغاز به کار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و پیام مقام معظم رهبری در جمع منتخبان مردم در این مجلس اشاره کرد و افزود: خبرگان رسالت وظیفه عظیم و سنگینی دارند آن هم نظارت محتوایی بر روند مدیریت کشور است که علمایی بصیر و زمان‌شناس این مجلس بر دوش گرفته‌اند.

وی افزود: ملت انقلابی از مجلس خبرگان رهبری، مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر نهادهای عملی و سیاسی حوزه انتظار حمایت به موقع از مواضع و جایگاه ولایت و رهبری دارند چرا که صیانت کشور و قدرت اسلام در گروه تقویت این جایگاه و شخصیت عظیم‌القدر رهبری بی‌نظیر و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای است که به مثابه شکرگزاری عملی این نعمت بزرگ الهی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دنا به 11 خرداد روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و افزود: دخانیات بلای جان انسان و عامل تهدید سلامت بشر است و متاسفانه سن مصرف دخانیات پایین آمده و جوانان ما بعضا با هدف تفنن و تفریح به دخانیات= روی می‌آورند که نقطه آغاز اعتیاد به مواد مخدر است و باید فکری برای این پدیده شوم کرد.

امام جمعه سی‌سخت در پایان وزارت ورزش و جوانان را خطاب قرار داد که چرا بخش جوانان را رها کردید چرا برای جوانان طرح و برنامه ندارید چرا سرمایه‌های مملکت را رها کردید تا در دام آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بیفتند این وظیفه نمایندگان مجلس است که از وزیر ورزش و جوانان توضیح بخواهند که بی‌برنامگی و رهاسازی جوانان تا کی باید ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار