ضرر قلیان 40 برابر ضرر سیگار است و متاسفانه قلیان امروز به تفریح گسترده جوانان تبدیل شده که باید از این گرداب جوانان را نجات داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۰۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری امام جمعه جعفرآباد به روز جهانی بدون دخانیات پرداخت و با بیان مضرات مواد مختلف دخانی از قبیل سیگار و قلیان و مواد خانمان سوز مخدر نسبت به آثار سوء مصرف چنین موادی بر سلامتی جسم و روح انسان گفت: ضرر قلیان 40 برابر ضرر سیگار است و متاسفانه قلیان امروز به تفریح گسترده جوانان تبدیل شده که باید از این گرداب جوانان را نجات داد.
 
وی  با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت محصولات کشاورزی گندم و جو در منطقه و موسم پرداخت زکات به بیان اهمیت این فریضه الهی از آیات و روایات پرداخت و گفت: نماز دستور و عمل انبیاء، عمل مردان الهی، نشانه حکومت صالحان و از نشانه های بندگان مؤمن خداست.
 
 
 
امام جمعه جعفرآباد ضمن گرامیداشت دهه نکوداشت مساجد گفت: مسجد خانه خداست و در صدر اسلام تمام امور حکومتی در مسجد انجام می شد، از حکومت و قضاوت گرفته تا دیدارهای سیاسی و برپایی مجالس علمی همه و همه در مسجد صورت می گرفته است و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان مؤمنان مهمان خدا و خانه خدا هستند لذا در دهه آخر ماه شعبان خانه خدا را برای این مهمانی بزرگ آماده می کنیم.
 
باقری به روز جهانی بدون دخانیات پرداخت و با بیان مضرات مواد مختلف دخانی از قبیل سیگار و قلیان و مواد خانمان سوز مخدر نسبت به آثار سوء مصرف چنین موادی بر سلامتی جسم و روح انسان گفت: ضرر قلیان 40 برابر ضرر سیگار است و متاسفانه قلیان امروز به تفریح گسترده جوانان تبدیل شده که باید از این گرداب جوانان را نجات داد.
 
 
 
باقری به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در بازدید از دانشگاه امام حسین(علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز سوم خرداد پرداخت و گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب به پاسداران دستور دادند که از حالت خبردار نظامی خارج شوند و دور ایشان حلقه بزنند این صحنه تداعی کننده عملیاتهای دفاع مقدس بود.
 
فرمانده کل قوا در این حالت میدانی یادآور شدند که اگر یک بار در عملیات نظامی خرمشهر را آزاد کردیم امروز خرمشهرهای جدید در عرصه های مختلف فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی و سیاسی در پیش است که نبرد در این میدانها به مراتب سخت تر و نیازمند تلاش و مبارزه بیشتر است و تنها رمز موفقیت و پیشرفت در چنین میدان هایی هم اقتدار و جهاد کبیر است.
 
وی به آغاز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پرداخت و افزود: اهمیت مجلس خبرگان به خاطر اهمیت وظیفه آن یعنی انتخاب رهبر انقلاب اسلامی است و بحمدلله با انتخاب یک رئیس انقلابی و استکبارستیز، نقشه های دشمنان انقلاب برای جلوگیری از شکل گیری مجلس خبرگان انقلابی نقش بر آب شد.
 
باقری از کشاورزان منطقه خواست با توجه به وقوع آتش سوزی سال گذشته در زمین های کشاورزی جعفرآباد که منجر به خسارت چند میلیارد تومانی شد، امسال با رعایت نکات ایمنی و مراقبت و نگهداری از محصولات خود از وقوع آتش سوزی جلوگیری کنند.
ارسال نظرات