امام جمعه گرمی:

براي مقابله با دشمن بايد اقتصاد مقاومتي داشته باشيم

بايد با اتکا به شعار سال و نهادینه ساختن فرهنگ عمل به اقتصاد مقاومتی هجمه های اقتصادی را که دشمن همانند جنگ تحمیلی به ما تحمیل کرده است خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۰۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمي ضمن دعوت عموم به تقواي الهي گفت: پرهيزگار بودن، با مردم مدارا كردن و حلم داشتن از نشانه هاي كامل بودن ايمان انسان است
 
وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري كه حوزه علميه بايد انقلابي باشد گفت: روحانیت باید علاوه بر اینکه مردم را به معارف دین دعوت می کند، نسبت به حفاظت از انقلاب اسلامی که برخاسته از معارف دین است اهتمام ویژه داشته باشد.
 
وی با بيان اينكه براي مقابله با دشمن  بايد اقتصاد مقاومتي داشته باشيم اظهار كرد: امروز زمان آن رسیده است که با اتکا به شعار سال و نهادینه ساختن فرهنگ عمل به اقتصاد مقاومتی هجمه های اقتصادی را که دشمن همانند جنگ تحمیلی به ما تحمیل کرده است خنثی کنیم و جامه عمل به تاکیدات مقام عظمای ولایت بپوشانیم.
 
حجت الاسلام صفري  با اشاره به 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم گفت: تفکر امام خمینی (ره) و الگوی حکومتداری دینی که به ابتکار وی در ایران شکل گرفت، تحول بنیادین در کشور و سایر ملتهای اسلامی و آزادیخواه جهان ایجاد کرد.
 
وي افزود: امام خمینی(ره) نماد عزت، شرف و آزادگی است که با استفاده از تمام تجارب خود گنج بزرگ قانون اساسی، ولایت فقیه، مردم سالاری دینی را در کشور به یادگار گذاشتند و ارزشهای ناب دینی را احیا کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار