امام جمعه عقدا:

نمایندگان مجلس وقت خود را صرف امور کشور کنند و از جناح بندی ها بپرهیزند/آمریکا محور فساد و شرارت است

حجت الاسلام حسینی زاده گفت: با توجه به آغاز کار مجلس شورای اسلامی از نمایندگان منتخب مردم خواست که تمام وقت خود را صرف امور کشور و مردم نموده و از جناح بندی ها و آنچه که به نحوی به این نظام ضربه می زند بپرهیزید.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۱۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا،امام جمعه موقت عقدا حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه آمریکا را نمونه بارز همان مفسدانی دانست که قرآن در مورد آنها می فرماید:وقتی به آنها گفته می شود در روی زمین فساد نکنید می گویند ما اصلاح کننده هستیم .

حسینی زاده بیان داشت:امروز این آمریکا که محور فساد و شرارت است خود را ارباب و اصلاح گر عالم می داند.

وی اظهار داشت :با توجه به آغاز کار مجلس شورای اسلامی از نمایندگان منتخب مردم خواست که تمام وقت خود را صرف امور کشور و مردم نموده و از جناح بندی ها و آنچه که به نحوی به این نظام ضربه می زند بپرهیزید.

حسینی زاده با توجه به در پیش بودن سالروز رحلت امام خمینی(ره)به شخصیت معنوی آن امام همام اشاره کرد و با توجه به بیانات امام خامنه ای در مورد آن رهبر فقید گفت:آنچه مستضعفان عالم شیفته امام راحل کرد اخلاص ایشان بود.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز ارتحال آیه الله میرزای شیرازی صاحب فتوای تحریم تنباکو گفت:این فتوای اسلامی آنچنان آگاهانه صادر شد که در کشورهای مسلمان دیگر و خاندان سلطنتی آنروز به شدت اثر خود را گذاشت.

ارسال نظرات