خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه نینوا گلستان گفت :خط شهادت خط روشن و آماده برای فرمانبرداری از ولی امر مسلمین است.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۲۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶
  به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ,حجت الاسلام حسن گنجی در شب وداع با شهید مدافع حرم حاج قربان نجفی ,اظهار کرد :اینان که محرم خانه اهل بیت شدند و به شهادت رسیدند تاج با کرامت شهید مدافع حرم را تا ابد بر سر خود با افتخار بنا نهادند.
 وی با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار ,گفت:امشب شب عهد و پیمان با مکتب و مقام این شهید و وداع با پیکر و بیعت با آرمانهای این شهید بزرگوار است.
 مسئول عقیدتی سپاه نینوا گلستان ماندن در مسیر و خط شهادت را در 3 ویژگی خواند و اذعان کرد:معرف و بصیرت افزایی ,محبت و عشق و قدم نهادن در مسیر اسلام و قرآن سه ویژگی مهم است که باید آن را حفظ و تقویت کنیم.
حجت الاسلام گنجی با تأکید بر اینکه منتظران شهادت به تعبیر قرآن اهل معرفت و بصیرت هستند ,گفت:باید دوست را از دشمن شناخت نه مانند کسانی که با دشمنان فرقه ضالعه بهاییت نشست و برخاست می کنند و یا کسانی که راه این مدافعان راه بی منظور میپندارند و شهدای ما امروز ثابت کرده اند که  با معرفت تمام در کنار ولایت و اهل بیت هستند.
 وی با بیان اینکه امروز مرز ما مرز جغرافیایی نیست بلکه مرز عقیدتی  و فکری است ,اظهار کرد:دشمپان امروز در تلاش برای برچیدن بساط اسلام و قرآن هستند و در این راه از هیچ توطئه ایی دریغ نمی کنند.
 مسئول عقیدتی سپاه نینوا گلستان با اشاره به سوره احزاب مسیر شهادت را دردو گروه خواند و بیان داشت:از نگاه قرآن کریم کسانی که به فیض شهادت نائل می شوند یا کسانی که در انتظار شهادت هستند. هر دو در یک مسیر قرار دارند.
حجت الاسلام گنجی با تأکید بر اینکه خون شهدا بی تأثیر نیست ,گفت:شما نا آرامی های فرانسه ,مشکلات عربستان و آمریکا راببینید اینان با ترویج تروریست ها نتوانستند تا به امروز به اهدافشان برسند و این کشور و این جهان اسلام با خون مقدس شهدا جوانانی به میدان  خواهد آورد که بساط استعمار و استکبار بر چیده خواهد شد.انشاالله
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها