طالبیان با بیان اینکه مجلس باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اولیت کاری خود قرار دهد، تاکید کرد: مجلس دهم باید رویکرد تعامل و نظارت داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۲۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با گرامیداشت ایام شعبانیه و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه قرآن، استجابت دعا و آمرزش گناه است ازاین‌رو مسلمانان باید از فیوضات این ماه بهره گیرند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و نمایندگان منتخب ملت در پنجمین دوره مجلس خبرگان گفت: منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری به رسالت انقلابی خود عمل کردند و با این انتخاب خود دین خود را نسبت به شهدا و نظام و مردم ادا کردند.

وی بیان داشت: آنان با این انتخاب به شایعه‌پراکنی و توطئه‌های دشمنان پاسخی کوبنده و دندان‌شکن دادند.

طالبیان به افتتاح دوره جدید مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس جایگاه بسیار با اهمیتی دارد و ریل گذار حرکت دولت است.

وی افزود: اگر چنانچه مجلس به دنبال رفاه حال مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، عزت ملی و استقلال ملت باشد، ریل‌گذاری او به سمت این هدف‌ها خواهد بود و اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا باشد کشور را نابود می‌کند.

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مجلس باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اولیت کاری خود قرار دهد، تاکید کرد: مجلس دهم باید رویکرد تعامل و نظارت داشته باشد.

وی به سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: جوهره ‌آموزه حضرت امام(ره) بازگشت به اسلام ناب، اسلامی که می‌تواند برای مردم همه چیز را به ارمغان آورد بوده است و این یعنی تفاوتی که بین اسلام واقعی و اسلام آمریکایی وجود دارد.

ارسال نظرات