سردار علی گلی در جمع بسیجیان بافق:

دشمن می خواهد انقلابی بودن را از مردم بگیرد/آمریکا متجاوز است

علی گلی گفت: دشمن در رابطه جریان برجام ، در پی اهدافی همچون حذف شعار مرگ بر آمریکا بود ؛ شهدای هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان و امام خمینی (ره) ثابت کردند آمریکا متجاوز است.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۲۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، دیشب به مناسبتگرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر و شهدای خرداد ماه شهرستان بافق، نشست روشنگری و بصیرت افزایی با سخنرانی سردار حاج جواد علی گلی به همت پایگاه شهید مطهری در مسجد میرزا محمد حسین شهرستان بافق بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

علی گلی معاونت فرهنگی لشکر 27 محمد رسوال الله (ص) با تکیه بر بیانات حضرت امام خمینی (ره) در قطعنامه سال شصت و هفت معروف به پیام روحانیت گفت: افرادی هستند که می خواهند امام را تحریف کنند و بگویند که امام میخواستند در سالهای آخر با کشور های غربی رابطه خوبی داشته باشند.

در ادامه وی افزود: در رابطه با جنگ ایران و عراق ، جنگ تحمیلی جنگ جهانی سوم بود ولی اعلام نکردند ، به گفته امام در جنگ بود که نیروی نظامی ما رشد کرد ،جنگ نعمت است ؛ جوانان ما با هیچ به همه چیز رسیدند.

علی گلی با گفتن سخن امام که جنگ ما جنگ حق با باطل بود و تمام شدنی نیست گفت: باید توجه داشته باشیم که جنگ ما از اول خلقت آدم وجود داشته و تا آخر باقی است بر ما لازم است همیشه هوشیار باشیم.

او خاطر نشان کرد: دشمن در صدد این می باشد که نام جمهوری اسلامی ایران را خراب کند و انقلابی بودن را از مردم ما بگیرد ، اگر روحیه انقلابی را از ما بگیرند هویتی دیگر نداریم ، جوانان باید هوشیار باشند که دشمن در رابطه جریان برجام ، در پی اهدافی همچون حذف شعار مرگ بر آمریکا بود ؛ شهدای هشت سال دفاع مقدس ، جانبازان ، امام خمینی (ره) ثابت کردند آمریکا متجاوز است. دشمن میخواهد با هر وسیله ای که می تواند مقاومت ما را بشکند و جوانان را به ابتذال بکشند.

در ادامه سخنان خود مربوط به این سوال که چرا ما در سوریه می جنگیم گفت: هرجا که حریم انقلاب در خطر باشد فراتر از مرزهای ایران می جنگیم حتی اگر در آمریکا باشد همانند چمران که در لبنان میجنگید.

در آخر افزود: در زمان بحران این ما هستیم که باید جامعه را به سمت خود بکشیم و آنها را مسیر راست هدایت کنیم ؛ ولازمه آن تقوا و ایمان و معقول بودن است.

در آخر جلسه مداح بسیجی "بیات" به مدیحه سرایی در باب شهدای جمهوری اسلامی ایران بالاخص شهدای مدافع حرم پرداخت.


ارسال نظرات