خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی ناجا:

فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نظامیان ما در قالب مرزبانان تمامی فتنه‌های دشمنان را در نطفه با شکست مواجه می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۷۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به نقل از پورتال استانداری کرمانشاه، سردار قاسم رضایی در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقه‌های ورزشی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و عراق که در قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مرز نمی‌شناسد و آرمانش جهانی بوده و برگزاری این دوره از رقابت‌ها نیز در راستای همین آرمان بلند است.

وی با بیان اینکه پیام برگزاری این مسابقه به دوستان مودت، دوستی، محبت و هم‌دردی است، بیان داشت: پیام این دوره از رقابت‌ها به دشمنان، به‌ویژه استکبار جهانی این است که نظامیان ما در قالب مرزبانان تمامی فتنه‌های دشمنان را در نطفه با شکست مواجه می‌کنند.

به گفته فرمانده مرزبانی، کار مرزبانی آن‌قدر با ارزش است که چیزی از فضیلت شب‌های قدر کم ندارد و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری کامل آماده دفاع از مرزهای کشورمان هستند.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: نخستین دوره مسابقه ورزشی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و عراق برای مدیریت بهتر مرزها در شهر قصرشیرین که بوی شهدا و مقاومت می‌دهد، باشکوه برگزار شد.

رضایی با بیان اینکه در مقابل همه زورگویان، امروز مسلمانان ما در عراق بیشترین ظلم‌ها را از دوران رژیم بعثی صدام تحمل کرده‌اند و اکنون نیز درگیر جنگ با نیروهای تروریستی داعش هستند، گفت: امروز با مسؤولان عراقی برای تامین امنیت در بیش از یک‌هزار و 600 کیلومتر مرزهای مشترک هم‌افزایی بسیار خوب و سازنده‌ای داریم و برگزاری این مسابقه‌ها نیز موید این مطلب است.

وی تصریح کرد: ما نگران مردم عراق هستیم و خود را در رنج‌های مسلمانان کشورهای سوریه، افغانستان و یمن شریک می‌دانیم، چراکه مشکل آنان مشکل ما نیز هست و دعا می‌کنیم هر چه سریع‌تر مشکلات مسلمانان این کشورها حل شود.

رضایی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقه‌ها، به ویژه مرزبانی استان کرمانشاه و قصرشیرین، خاطرنشان کرد: امید است در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم و فتنه‌ای که در عراق توسط برخی کشورهای منطقه تحمیل و شعله‌ور شده را محکوم می‌کنیم و به‌دنبال آسایش و آرامش برای مردم کشورهای مسلمان منطقه هستیم.

فرمانده مرزبانی تاکید کرد: پیام دیگر این رقابت‌ها این است که منطقه برای ایجاد هر گونه سرمایه‌گذاری آماده است و از تمام سرمایه‌گذاران برای ایجاد سرمایه‌گذاری در منطقه دعوت می‌کنیم.

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه‌های ورزشی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق که در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال و بسکتبال در قصرشیرین آغاز شده بود با قهرمانی تیم مرزبانی کشورمان خاتمه یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار