با توجه به زمان اندک تا برگزاری مسابقات پارالمپیک برزیل، وضعیت جسمانی ام به حول و قوه الهی کاملا مناسب بوده و در امادگی کامل به سر می برم.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۸۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

مجید فرزین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار اظهار داشت: با توجه به زمان اندک تا برگزاری مسابقات پارالمپیک برزیل، وضعیت جسمانی ام به حول و قوه الهی کاملا مناسب بوده و در امادگی کامل به سر می برم.

مدال آورترین وزنه بردار ایران در مسابقات پارالمپیک گفت: 12 شهریور امسال مسابقاتپارالمپیک در ریودوژانیروی کشور برزیل برگزار می وشد و بنده نیز به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها شرکت خواهم کرد.

وی که قهرمان چندین دوره جهان و پارالمپیک می باشد اولین ورزشکار تیم ملی وزنه برداری می باشد که به عنوان پرسابقه ترین ورزشکار پارالمپیک برزیل خواهدبود که برای سومین بار به این مسابقات اعزام می شود.

لازم به ذکر است که وزنه برداران پارالمپیکی در مرحله سوم اردوی آماده سازی خود که به میزبانی تبریز برگزار می شود، زیر نظر احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی به عنوان سرمربی و مربی، پیگیر تمرینات خود خواهند بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو تا ۲۰ خردادماه ادامه خواهد داشت. احمد ملاحسینی و حجت الاسلام قائمی طی این مدت به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان خواهند بود.

حمزه محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، مجید فرزین در وزن ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی‌پور در وزن ۸۸ کیلوگرم، سامان رضی در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی صادق‌زاده در وزن ۱۰۷ کیلوگرم و سیامند رحمان در وزن ۱۰۷+ کیلوگرم ۶ وزنه بردار ایران هستند که ترکیب تیم ملی را در بازی های پارالمپیک ریو تشکیل می دهند.

گفتنی است، وزنه برداری معلولان ایران که در پارالمپیک لندن با چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام سوم تیمی را به دست آورد، از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ امارات به عنوان یکی از الزامات کمیته بین المللی پارالمپیک برای کسب سهمیه و بعد از آن شرکت در مسابقات ۲۰۱۵ آسیا و اقیانوسیه قزاقستان و ۲۰۱۶ امارات صاحب ۶ سهمیه برای پارالمپیک ریو شدند.

ارسال نظرات