خبرهای داغ:

۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان فارس رونمایی شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به رونمایی از ۱۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس در این استان گفت: ۳۰ کتاب تا پایان سال در زمینه دفاع مقدس در استان فارس چاپ می‌‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۹۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
سردار خداداد ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس در استان فارس اظهار داشت: هنر مردم خرمشهر و دزفول در زمان جنگ مقاومت بود و انعکاس این مقاومت در قالب کتاب هنر نویسندگان است.

وی با اشاره به رونمایی 10 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس گفت: در استان فارس نهضتی برای چاپ کتاب در زمینه دفاع مقدس شروع شده و 30 کتاب تا پایان سال در زمینه دفاع مقدس در استان فارس چاپ می‌‌شود.

سردار ابراهیمی افزود: کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس نوشته می‌شود باید متناسب با نیاز مخاطب باشد و تاکنون کتاب‌های تاثیرگذار در زمینه دفاع مقدس در استان فارس کم بوده اما امید است که پس از این کتاب‌های موثرتری تولید شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس خاطرنشان کرد: انطباق بر واقعیت و عدم تحریف حقایق از جمله مواردی است که باید در نشر کتاب‌های دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی کتاب است، تصریح کرد: کتاب‌های عرصه دفاع مقدس باید حرکت نویی در جامعه به وجود آورند و این محقق نمی‌شود مگر اینکه نیاز مخاطب در این مورد در نظر گرفته شود.

در این مراسم از 10 کتاب با نام‌های اورژانس آبرسان اثر میثم محمدی در زمینه داستان کودک و نوجوان، تن‌های تنها اثر اکبر گشتاسبی  درزمینه خاطرات زمان اسارت، قصه‌های آخرین روز تابستان اثر بیژن کیا، روی خط تماس اثر رضا زارع فاروقی در زمینه خاطرات عملیات والفجر 10 و ما هشت نفر بودیم اثر علی مرادی در قالب داستان کوتاه رونمایی شد.

در آشیان چکاوک  در زمینه شعر اثر مشترک پروانه نجاتی و غلامرضا کافی، زنان همیشه در قالب پژوهش اثر ساجده تقی‌زاده، روپوشی برای میدان تیر در قالب خاطره اثر پروانه نجاتی، به تاوان صبری که نداشتم  در زمینه شعر اثر محمد مرادی و روی موج جنگ اثر عبدالرضا کوهمال جهرمی از دیگر کتاب‌هایی بودند که امروز رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها