اسامی نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم بیله سوار اعلام شد

مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه با اعلام اسامی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۱۹۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام مهدی فاتحی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان در آخرین روز برگزاری این دوره از مسابقات گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه هر سال به منظور فرهنگ سازی، آشنایی و انس با معارف قرآن، رقابت سالم و معرفی نفرات برتر رشته های قرآنی در مراحل شهرستان، استان و کشوری برگزار می شود.

وی افزود: مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان بیله وسار در رشته های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، دعا خوانی، مدیحه سرایی، هم خوانی، تواشیح و معارف قرآنی در دو بخش خواهران و برادران رده سنی بالای 18 سال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و دفتر نمایندگی کانون های مساجد این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام فاتحی با اشاره به نتایج این دوره از مسابقات گفت: در رشته تحقیق در بخش برادران یاسر آقازاده نفر اول و رسول بایرامپور نفر دوم و در بخش خواهران سکینه هلالی رتبه اول، هما هاشمی رتبه دوم و زینب بهروزی رتبه سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در رشته ترتیل و در بخش برادران سجاد نظری، مهدی بهادر، علی پیران به ترتیب رتبه های اول تا سوم و در بخش خواهران هم مهناز عباس نژاد رتبه اول، زهرا قهرمانزاده رتبه دوم و امینه رزمجو رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته اذان هم جمال رفیعی نفر اول، روشن قویدل نفر دوم و سجاد شکرپور نفر سوم شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مغان عنوان کرد: نتایج رشته معارف قرآنی (مفاهیم) پس از تصحیح پاسخ نامه ها اعلام خواهد شد و نفرات برتر هر رشته در بخش خواهران و برادران به مرحله استانی که زمان آزمون آن متعاقبا اعلام خواهد شد راه خواهند یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار