حمیدرضا ترقی در گفتگو با «بسیج»:

آمریکا افرادی را برای ترویج برجام استخدام کرده است

کمک آمریکا به اندیشکده هایی که در رابطه با برجام و ترویج آن تبلیغ می کنند و کسانی که درباره مثبت جلوه دادن برجام، مقاله می نویسند نکته بسیار مهمی است و حاکی یک نقشه از پیش تعیین شده آمریکا درباره برجام است.
کد خبر: ۸۶۸۴۲۱۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره کمک 70 هزار دلاری آمریکا به دانشگاهی که حسین موسویان در آن اشتغال دارد، گفت: کمک آمریکا به اندیشکده هایی که در رابطه با برجام و ترویج آن تبلیغ می کنند و کسانی که درباره مثبت جلوه دادن برجام، مقاله می نویسند نکته بسیار مهمی است و حاکی از یک نقشه از پیش تعیین شده آمریکا درباره برجام است.

وی افزود: آمریکایی ها برای برجام سناریوی کامل و جامعی آماده کرده اند و از همه ابعاد برجام، بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی کرده اند و این قضیه به نوعی فریب تیم مذاکره کننده ایرانی است.

ترقی خاطرنشان کرد: غربی ها عناصر و افرادی را برای تبلیغ و ترویج برجام و مثبت جلوه دادن آن استخدام کردند تا به گونه ای برجام را در افکار عمومی بین الملل تشریح کنند تا منافع آمریکا در آن مطرح باشد و حتی به دنبال آن هستند که افکار عمومی ایرانی ها را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان تصریح کرد: آمریکایی ها از چهره های گوناگون داخلی و خارجی برای تغییر محاسبات مسوولین مذاکرات در دولت جمهوری اسلامی ایران  استفاده می کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار