امام جمعه مشکین شهر تعامل بین مسئولان را عامل مهمی در توسعه و پیشرفت امورات خوانده و گفت: تعامل امر بسیار ضروری برای جامعه و بین مسئولان بشمار میرود و هر مجموعه ای که تعامل در آن بیشتر باشد موفقیت آن مجموعه بیشتر خواهد بود .
کد خبر: ۸۶۸۴۲۴۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، سرپرست شهرداری مشکین شهر به همراه تعدادی از مسئولین شهرداری در محل دفتر امام جمعه مشکین شهر حضور یافته وبا وی دیدار کردند.

در این دیدار طهماسبی سرپرست جدید شهرداری مشکین شهر با بیان خلاصه ای از مشکلات و موارد مرتبط با فعالیتهای شهرداری ،استفاده از رهنمود های امام جمعه مشکین شهر را برای انجام مسئولیت جدید امری ضرورری خوانده و تاکید کرد: استفاده از راهنمایی ها و حمایت های امام جمعه مشکین شهر می تواند قوت قلبی برای خادمان در شهرداری باشد و ما را به آینده کار امیدوار خواهد ساخت.

طهماسبی اظهار داشت: مشکلات شهرداری در زمینه های مختلف قابل مشاهده است و ما سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا به نحو مطلوب در حوزه های مختلف اقدامات مطلوبی را انجام دهیم تا هم موجب رضایتمندی شهروندان واقع شویم و هم در اداره سایر امورات گامهای موثری برداریم.

وی کمبود منابعمالی و بدهی کلان شهرداری را یکی از مهمترین مشکلاتی خواندند که نیازمند تدبیر ویژه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشد تا ضمن حل و فصل بدهی نسبت به انجام پروژه های در دست اقدام و پیش بینی شدهاقدام نمایند.

طهماسبی خاطر نشان ساخت:برای ادامه فعالیت در شهرداری نیازمند همکاری تمامی مسئولین شهر هستیم و با اتحاد و همکاری می توانیم از حجم مشکلات موجود کاسته و توسعه و پیشرفت شهر را در حوزه های مختلف شهری رقم بزنیم

در ادامه علیزاده یکی از مسئولین شهرداری هم با بیان پاره ای از مشکلات شهرداری در حوزه های مختلف خواستار حمایت امام جمعه مشکین شهر و مسئولین از مجموعه شهرداری شده و بیان داشت:شهرداری برای انجام امورات و ارائه خدمات به شهروندان نیازمند همکاری همه مردم و مسئولین می باشد.

با وقار امام جمعه مشکین شهر هم در این دیدار با تبریک بمناسبت انتخاب طهماسبی بعنوان سرپرست شهرداری مشکین شهر برای وی و مجموعه شهرداری آرزوی موفقیت خواستار شدند.

امام جمعه مشکین شهر تعامل بین مسئولان را عامل مهمی در توسعه و پیشرفت امورات خوانده و اظهار داشت: تعامل امر بسیار ضروری برای جامعه و بین مسئولان بشمار میرود و هر مجموعه ای که تعامل در آن بیشتر باشد موفقیت آن مجموعه بیشتر خواهد بود .

وی اطلاع رسانی از اقدامات انجام گرفته، تعامل بین مسئولان،ارائه خدمات به شهروندان در حوزه های مختلف عمرانی ، خدماتی و بهداشتی را از وظایف مهم شهرداری خوانده و اظهار امیدواری نمود با توکل بر خدا مجموعه شهرداری بتواند در کلیه امورات موفق عمل نماید.

ارسال نظرات