به همت حوزه امام حسین(ع) گیلوان:

برگزاری، یادواره شهدا روستای الزین از توابع شهرستان طارم

یادواره شهدا روستای الزین از توابع شهرستان طارم با حضور اهالی و شورای اسلامی آن روستا و مسئولین ادارات شهرستان طارم برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۲۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یادواره شهدای شهیدان امیرعلی و نورالدین شمس، عل و منوچهر رسولی روستای الزین از توابع شهرستان طارم با حضور اهالی و شورای اسلامی آن روستا و مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد آن روستا برگزارشد.

یادگارهشت سال دفاع مقدس سخنران یادواره شهدا با اشاره به رشادتهای شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامشی که الآن درکشور ما برقراراست بخاطر خون های پاک این شهداست که در راه اسلام و قرآن به زمین ریخته شد.

سرهنگ ثاقبی شهادت را یک برد در بازی قلمداد کرد و افزود: باید سعی شود با برگزاری یادواره های متعدد یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس دراذهان مردم زنده بماند .

وی با اشاره به اینکه اجر و پاداش شهادت از حج و واجبات بالاتر است اظهارداشت: نماز به موقع،نیکی به پدر و مادر و جهاد در راه خدا بالاترین درجه نزد خداوند متعال است که اویس قرنی نمونه کامل این مقام است چون خوبی بالاتر از شهادت وجود ندارد و این شهدا زنده هستند و کسانی که مرده اند ما هستیم.

ثاقبی افزود: مستضعفین جهان به انقلاب اسلامی ما به عنوان یک الگو نگاه می کنند و ترس آمریکا و کشورهای غربی از همین است آنها نمی دانند که با شهید و شهادت چکار کنند و چگونه این تفکر را از شیعه بگیرند.

وی با اشاره به اینکه توابین بعد از شهادت امام حسین(ع) توبه کرده و درصدد جبران بر آمدند افزود:کار را باید به موقع و به هنگام انجام داد و شهیدان ما کار خود را به موقع و به هنگام انجام دادند که این از ولایت مداری و غیرت و ایثارگری های آنها حکایت دارد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: اگر می خواهیم عزت داشته باشیم باید انقلابی گری خود را حفظ کنیم و قدر این شهدا را بدانیم که اینها برای ما به عنوان یک امام زاده هستند، ما باید با استکبار ستیزی و تبعیت نکردن از کشورهای غربی ادامه دهنده راه شهیدان گرانقدر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار