خطیب نماز جمعه آمل حفظ جایگاه مفاخر دینی و علمی آمل را استفاده از رهنمودهای علامه جوادی و حسن‌زاده آملی در مدیریت فرهنگی، اجتماعی و دینی بیان کرد و گفت: خط ولایت و انقلابی گری باید در همه ارکان اجرایی شود.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۲۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از سفیر هراز،حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر آمل با اشاره به اینکه تقوا است انسان را دوستار خدای سبحان می‌کند اظهار کرد: اگر می‌خواهیم دوستار خدا باشیم و خدا سبحان هم دوستار بندگان خودش باشد به واسطه ی تقوا رقم می‌خورد.



وی به اهمیت تقوا در قرآن اشاره کرد و گفت: عملی که در آن تقوا و برای رضای رب العالمین نباشد ارزشی ندارد، به‌ همین دلیل تقوا در قرآن 17 مرتبه تکرار شده و 250 مرتبه با مشتقاتش آمد.

امام جمعه آمل با بیان این که روحانی‌های شهرستان آمل در طول تاریخ زبانزد بودند، گفت: امید است تا بتوانیم زمینه ساز خیر و برکات فراوان برای این مردم ولایت مدار باشیم.


وی تقوا را عامل گرایش انسان به سمت ایمان دانست و افزود: ایمان آن گونه انسان را می‌سازد که در مقابل همه‌ زشتی‌ها چشم می‌بندد و به سمت خوبی‌ها گام بر می‌دارد و عمل صالح از او سر می‌زند.


حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه رفتار من و شما است که می‌تواند به عمل صالح تبدیل شود خاطر نشان کرد: شاید عزیزان بر این باورند که عمل صالح نماز،حج،روزه است ولی در حقیقت؛ عمل صالح تمام رفتار و کردار من و شما را شامل می‌شود.


خطیب نماز جمعه آمل حفظ جایگاه مفاخر دینی و علمی آمل را استفاده از رهنمودهای علامه جوادی و حسن‌زاده آملی در مدیریت فرهنگی، اجتماعی و دینی بیان کرد و گفت: خط ولایت و انقلابی گری باید در کلیه ارکان اجرایی شود و با دوری از سیاسی بازی، دست یاری به سوی همه دلسوزان دراز می‌کنیم.

وی دفاع همه جانبه از خط انقلاب و جبهه فرهنگی وظیفه همه دانست و افزود: باید در همه صحنه‌ها مدافع نیروهای ولایی، بسیجی و شاهد و ایثارگر باشیم.


امام جمعه آمل در پایان با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم سرباز ولایت هستم خاطر نشان کرد: با وحدت و همدلی مدیران می توان خدمات ارزنده ای به مردم ارائه داد و باید همه در این راستا تلاش کنند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها