با حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان شهرستان گچساران، عباسی به عنوان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۳۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

صبح امروز و با حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران و مسؤولان سلامت این شهرستان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم سید هوشنگ رحیمیان رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به اولویت‌های بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: مقوله اقتصاد مقاومتی و تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان امری مهم و ضروری است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بسیج جامعه پزشکی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشته است، گفت: انتظار می‌رود تمامی مدیران و مسؤولان استانی همکاری و مساعدت لازم در حوزه سلامت را با بسیج جامعه پزشکی داشته باشند.

رحیمیان از اجرای مطلوب بیمارستان صحرایی گچساران که در سال گذشته به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و شبکه بهداشت این شهرستان و نهادهای فعال در حوزه سلامت به ویژه هلال‌احمر و بیمارستان بعثت شرکت نفت و دیگر نهادها اجرا شد تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اهمیت جذب، ساماندهی و به کارگیری، تعامل و ارتباط  بسیجیان متخصص و تاثیرگذار با نهادهای سلامت اذعان کرد: تعامل سازنده جهت ارتقاء بهداشت و سلامت استان ضروری است.

 در پایان این مراسم از خدمات رضا رمضانی تقدیر و تشکر شد و ایازعلی عباسی به عنوان مدیر جدید کانون بسیج جامعه پزشکی گچساران منصوب شد.

ارسال نظرات