در محضر بنیان گذار کبیر انقلاب/1
امام خمینی( ره): تا تمام این ریشه هاى فاسد از این مملکت قطع نشود ملّت ما نباید آرام بگیرد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۴۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، امام خمینی (ره) درباره فعالیت ریشه های زیر زمینی آمریکا در کشور  فرموده اند: امروز روزى است که ما مواجه با قدرت هاى شیطانى بزرگ هستیم و آنها هم از توطئه ها ننشسته اند، مشغول توطئه هستند، توطئه هاى زیادى در داخل دارند، مهم آن توطئه هاى داخلى است ، آن حرف هاى خارجى که مثلاانحصار اقتصادى ، مداخله نظامى ، این ها مهم نیست خیلى ، چیزى نیست که قابل اعتنا باشد و آمریکا هم در این اعلام کردند که شکست خورد. لکن توطئه هاى داخلى که عمال اجانب و بیشتر از همه عمال آمریکا در داخل مشغول توطئه هستند، آنها هستند تا حالاآن شکست نهائى را نخوردند، آن مقدارى را که ملّت ما شکست داد آنها را، این است آن عمال ظاهریشان را که در راسشان محمد رضا بود، آنها را دستشان را کوتاه کردند و از ایران راندند و دست هاى خیانتکار اجانب هم آنها که ظاهر بود قطع شد، لکن ریشه هاى زیرزمینى ، توطئه هاى دامنه دار همه جانبه در همه قشرها مشغولند. ملّت ما گمان نکند که پیروزى نهائى را پیدا کرده است .

 بین راه هستیم ، در حال انقلابیم ، تا تمام این قشرها، تمام این ریشه هاى فاسد از این مملکت قطع نشود ملّت ما نباید آرام بگیرد. همان نهضت را که بحمدالله با قدرت تا این جا رسانده است ، باید با قدرت هم پیش ببرد.(1) حس کردند توجه ملّت را به اسلام ، لمس کردند شکست خودشان را، به کارهاى مذبوحانه ، به جنبش هاى مذبوحانه دست زدند، بزرگان ما را ترور مى کنند و گمان مى کنند با ترور کارآنها درست مى شود. این ترور ثابت کرد که ملّت ایران هر چه خون ببیند و هر چه رنج ببیند قویتر مى شود. اراده آهنین ملّت ماآنطور نیست که بتوان بااین حرکات مذبوحانه به او شکست داد.

ملّت ما راه خودش را یافته است واز پا نمى نشیند تا این که اسلام عزیز را پیاده کند، تا آنکه دست همه خائنان را قطع کند، تا آنکه مفتخواران را از مفتخوارى منع کند. شما اى برادران ! اى برادران عشایرى من ! آگاه باشید، نگذارید تبلیغات سوء این هادر جوانان شما تاثیر کند، این ها را راه ندهید در بین خودتان که با تبلیغات خودشان بخواهند باز مسائل سابق را برگردانند و آمریکا را بر خزاء ن ما مسلط کنند. این ها پیوستگان به آمریکا هستند با هر صورتى که هستند.(2)

پی نوشت ها:
(1): صحیفه نور، جلد: 11، ص : 165، در جمع خانواده هاى شهداى شیراز و تهران ، تاریخ سخنرانى : 11/10/58
(2): صحیفه نور، جلد: 6، ص : 190، در جمع اقشار مختلف و عشایر خرم آباد لرستان ، تاریخ سخنرانى : 26/2/58
ارسال نظرات