مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت:یکی از مهمترین وظایف متولیان کتابخانه های عمومی هدایت مراجعه کنندگان به مسیر انتخاب درست کتاب های مفید است و رابطین فرهنگی در این زمینه نقش مهم و اساسی ایفا می کنند.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۷۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به آغاز بکار جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران اظهار کرد: دیار علویان مرکز مورد اعتماد ائمه معصومین(ع) در دوره حکومت علویان و مهد علم و دانش و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی بوده است.

مرتضی عمرانی مردم مازندران را ارادتمندان خاص و ویژه ی ساحت قدسی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دانست و گفت: انتظار می رود با همت کتابداران کتابخانه های عمومی استان شاهد استقبال درخور شأن مردم عزیز استان از این جشنواره باشیم.

وی با اظهار امیدواری استقبال خانواده ها از کتاب های جشنواره، نهضت کتابخوانی رضوی در مازندران رقم بخورد، تصریج کرد : برگزاری این جشنواره می تواند مقدمه ای برای آشتی با کتاب برای کسانی باشد که از کتابخوانی فاصله گرفته اند.

این مسئول در ادامه گفت: 3 کتاب  برای این جشنواره در نظر گرفته شده که برای 3 رده سنی با موضوع امام رضا(ع) می باشد، که امیدواریم بساط کتابخوانی را در خانواده های مازنی پربرکت نماید.

عمرانی افزود: کتابداران در تبیین، تبلیغ و اجرای این جشنواره نقش مهمی دارند و انتظار می رود حق مطلب درخصوص کتابخوانی رضوی در شأن مردم مازندران برگزار شود.

علاقمندان به شرکت در جشنواره رضوی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به آدرس mazandaranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها