خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند در گفتگو با بسیج:
حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی گفت: امام (ره) قطع رابطه آمریکا با ایران را از الطاف خداوند می‌دانست و معتقد بود ایران با اتکاء به نیروی داخلی و امکانات خود می‌تواند وابستگی به بیگانگان را قطع کند و روی پای خود بایستد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۷۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اسلام انقلابی و اسلام آمریکایی در اندیشه امام خمینی(ره) اظهار داشت: اسلام انقلابی آن است که در مقابل استکبار می‌ایستد و هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی رود.

وی با بیان اینکه اسلام آمریکایی به ظاهر شعار اسلام سر می‌دهد اما در عمل سیاست‌های پلید آمریکا را اجرا می‌کند، گفت: همان آمریکایی که رهبر کبیر انقلاب(ره)فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و رابطه ما با آمریکا مثل رابطه گرگ و میش است که هیچگاه ممکن نخواهد بود چون خوی گرگ درندگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران یکی از اصول اساسی آن استکبارستیزی بوده است و رهبر انقلاب(ره) تا آخر عمر هیچوقت به آمریکا اعتماد نکرده و به فکر رابطه با آمریکا نبود.

وی بیان داشت: امام (ره) قطع رابطه آمریکا با ایران را از الطاف خداوند می‌دانست و معتقد بود که کشور ایران با اتکاء به نیروی داخلی و امکانات خود می‌تواند وابستگی به بیگانگان را قطع کند و روی پای خود بایستد و اقتصاد خود را مقاوم کند.

شیرزادی همچنین در رابطه با حوزه علمیه انقلابی گفت: حوزه علمیه انقلابی آن حوزه‌ای است که دین را از سیاست جدا نداند و در تمام صحنه‌های انقلاب حضور فعال و سرنوشت‌ساز داشته باشد و دشمنان نظام را با مواضع روشن خود ناکام کند.

وی در ادامه ابراز داشت: حضرت امام (ره) نسبت به کوچکترین لغزش و اشتباه اطرافیان خود بی‌تفاوت نبود و با شدت با انحرافات برخورد می‌کرد ولو از بستگان و نزدیکان او باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: نگاه امام خمینی(ره) نسبت به ملت‌های مستضعف در سراسر عالم پیوسته نگاه حمایتی بود و معتقد بود که جمهوری اسلامی باید آنان را یاری کند.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام حضرت امام(ره) حمایت همه جانبه از گروه‌های مقاومت در سراسر دنیا بود و این حمایت را نیز اعلان می‌کرد.

شیرزادی با اشاره به اندیشه امام راحل در خصوص اشرافی‌گری افزود: اشرافی‌گری و خوی کاخ‌نشینی از دیدگاه امام(ره) به شدت مورد اعتراض بود و هیچ‌گاه رضایت نداشت مسئولین جمهوری اسلامی ایران روحیه اشرافیگری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات