خبرهای داغ:
خانه خلاقیت علم و زندگی اوج سمنان فعالیت رسمی خود را به عنوان یازدهمین خانه خلاقیت شهرداری سمنان آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۹۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مدیر خانه خلاقیت اوج با اعلام خبر آغاز فعاليت رسمي خانه خلاقيت در سمنان به خبرنگاران گفت: مخاطبین این خانه نوجوانان و جوانان شهر سمنان هستند.

احمد فخاریان افزود: در این خانه برآنیم که همه اموزشهاي غير رسمي مورد نياز نوجوانان و جوانان براي ورود به جامعه را ارائه داده  و نوجوان و جوانان را  براي حضور فعال در جامعه آماده کنیم.

وی اظهار داشت: : شناساندن همه رشته هاي دانشگاهي و مسيرهاي مناسب ادامه تحصيل به دانش اموز و اوليا ، تنظيم نقشه راه موفقيت بر اساس تيپها و توانمندي هاي شخصيتي براي نوجوانان و جوانان - مسير اوج از دیگر اهداف باه اندازی این خانه است.

به گفته وی فلسفه زندگي ، توانمند سازي رواني - اجتماعي دانش اموزان، هدف گذاري در كار و زندگي ، مهارت گوش دادن موثر، پلها و موانع ارتباطي ، تكنيكهاي ارتباط متقابل، ارامش افريني

، شخصيت شناسي، اگاهي از نقاط ضعف و قوت خود  و خلاقيت در حل مسئله از جمله کلاس هایی است که خانه اوج آنها را برگزار می کند.

در مراسم افتتاح رسمی این خانه که در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار شد پروفسور سعيد خزايي پدر علم آینده پژوهی ایران، دكترزينت السادات ميرغفوريان روانشناس و مشاور ، دكتر حميد زارع كارافرين موفق ، مهندس سنقري مدرس شخصيت شناسي ، دكتر حميد ودادي پژوهشگر برتر كشوري و مشاور منابع انساني و مدرس دانشگاه و تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان سمنانی حضور داشتند.

در پایان این مراسم جوايز اولين مسابقه بازيهاي فكري اهدا شد

علاقمندان به ثبت نام در این خانه خلاقیت می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به

به دفتر اصلي خانه در ميدان مشاهير مجتمع تجاري طباطبايي طبقه ١ واحد ١ مراجعه کنند.

هم اکنون 11 خانه خلاقیت در رشته های مختلف رباتیک، عمومی، ریاضیات، شیمی و علم و زندگی زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها