خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف وامور خیریه کشور:

تسلیم ناپذیری در برابر کفر وجهاد درراه خدا رمز ماندگاری امامزادگان است

آیین اختتامیه کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) با حضور میهمانان لشگری وکشوری در آستان حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۰۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف وامور خیریه کشور در این آیین رمز ماندگاری امامزادگان را تسلیم ناپذیری در برابر کفر وجهاد درراه خدا دانست و گفت: امامزادگان جهاد کبیر را ترویج کردند و مانند اجدادشان در برابر ظلم و زور کفر ایستادگی ومقاومت کردند و از باطل تبعیت نکردند.

حجت‌الاسلام علی محمدی علاج همه مشکلات در شرایط فعلی را رسیدن به اقتدار وحدت واقعی در سایه تعالیم اسلام، معارف قرآن واهل بیت علیهم السلام اجمعین دانست و گفت: تسلیم ناپذیری در مقابل خواسته های نابجای دشمن چون امامزادگان رمز پیروزی و سعادت و سربلندی ما در برابر دشمن است.
وی با انتقاد از گفته کسانی که می‌گویند ارتباط با غرب یک بسته کامل است و باید در همه امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از آنها تبعیت کرد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در تعامل با دنیا درها را نمی بندیم اما تمام موارد آنها بویژه امور مقابل با اسلام را نمی پذیریم و تبعیت نمی کنیم.
نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف وامور خیریه کشور ، با استناد به کلام مقام عظمای ولایت که فرمود ما خواسته کشورهای نامشروع بویژه اسرائیل و همراهانش را نمی پذیریم، افزود: ما در ارتباط نباید از اصولمان عدول کنیم.
به گفته وی،تنها راه علاج مشکلات کشور تمسک به قرآن، معارف و اسلام است.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره ملی محمد هلال بن علی علیه‌السلام اظهارداشت: اکنون خدا بعد از 1400 سال اراده کرده است که این امامزاده از این منطقه به همه ایران شناسانده و مطرح شود که این همان وعده خدا در آیه نورانی "یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ” است.

ارسال نظرات