معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

کاروان پیاده گیلان به مرقد امام (ره) در 10 منزلگاه توقف خواهد داشت

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور 313 زائر گیلانی در کاروان پیاده مرقد امام (ره) گفت: کاروان پیاده گیلان در 10 منزلگاه توقف خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۱۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه بیست و پنجمین کاروان پیاده مردم گیلان با شعار «یاوران ولایت، مدافعان حرم» با حضور 313 زائر گیلانی به سوی حرم مطهر امام (ره) در حال حرکت است گفت: کاروان مذکور در بیش از 10 منزلگاه توقف خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاروان در شهرهای مختلف مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت یادآور شد: اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر از برنامه های مهم کاروان مذکور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان کم سن‌ترین عضو این کاروان را جوان 18 ساله و مسن‌ترن عضو این کاروان را حاج جوشن با 83 سال سن عنوان کرد و افزود: حاج جوشن همراه همیشگی این کاروان است.

بایرامی با بیان اینکه مراسم سالروز ارتحال امام (ره) فرصتی برای تبیین اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است افزود: نیاز است نامگذاری امسال در برنامه‌های مذکور برجسته شود و طبق آن بتوانیم راهبردهای نظام اسلامی را در دیدگاه امام (ره) دنبال کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاروان پیاده حضرت امام (ره) ظهر روز 13 خرداد در مسجد بلال صداوسیما در تهران ویژه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد و عصر روز 13 در ویژه برنامه بیت امام (ره) در حسینیه شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار