خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از ایجاد شرایط لازم برای فروش بلیت فینال جام حذفی فوتبال در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۶۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
امین صابری در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در فاصله یک کیلومتری ورزشگاه اروندان تا شهرک سوم خرداد دو کانکس برای خرید بلیت، بازرسی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برقرار می شود.

وی توضیح داد: از مقابل شهرک کوی سوم خرداد تردد خودروها به طرف ورزشگاه ممنوع و گیت فروش بلیت در اولین بازرسی مقابل این شهرک برقرار و همچنین به زودی در چهارراه شهید مطهری (مرکز شهر خرمشهر) مکانی برای فروش بلیت ایجاد می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، حداقل قیمت بلیت ها را پنج و حداکثر را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت تماشای بازی های جام حذفی کشور در ورزشگاه ۱۵هزارنفری نفت و گاز اروندان خرمشهر، ۱۰هزار تومان برای جایگاه های پایین و پنج هزار تومان ویژه جایگاه های بالا است.

صابری از اتخاذ تدابیری برای تردد و پارک خوردوها در روز برگزاری مسابقه اشاره کرد و افزود: به طور موقت از مسیر مخالف به طرف ورزشگاه برای تردد خودروهای در حال حرکت به سمت اهواز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در مقابل شهرک سوم خرداد (پیش ساخت) پارکینگ بزرگی تدارک دیده شده و از اردوگاه شهید باکری نیز برای  پارکینگ در این ایام استفاده می شود.

رونمایی از کاپ قهرمانی جام حذفی در شلمچه 

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر همچنین به برشماری برنامه های فرهنگی فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر پرداخت و مراسم میثاق ورزشکاران با شهدا و رونمایی از کاپ قهرمانی جام حذفی در شلمچه را از مهمترین این برنامه ها دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها