خبرهای داغ:
مسؤول فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد
مسؤول فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی لارستان از اکران فیلم داستانی هنگامه با موضوع مدافعان حرم در لارستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۴۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر نمازی  با بیان اینکه فیلم داستانی هنگامه در این شهرستان اکران می‌شود، اظهار داشت: این فیلم نخستین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم است که در کشور تولید و اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده از ساعت 20:45 در تالار دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان اکران می‌شود.

مسؤول فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی لارستان هدف از اکران فیلم ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و به‌نوعی حمایت معنوی از سرفرازان گمنام مدافع اهل‌ بیت(ع) در دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب کبری(س) عنوان کرد.

نمازی در مورد شهدای مدافع حرم، گفت: در دنیای پر از زرق‌وبرق امروز، به‌طورکلی شهدا در مظلومیتی خاص قرار گرفته‌اند و این شهدای عزیز مدافع حرم در غربت و مظلومیت مضاعف هستند.

وی با تأکید بر اهمیت حرکت جهادی مدافعان حرم، تصریح کرد: این رزمندگان علاوه‌بر دفاع از حرم اهل‌ بیت(ع)، با دشمنی مبارزه کرده‌اند که به فرموده ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای اگر این‌ها مبارزه نمی‌کردند، دشمن به داخل کشور ایران می‌آمد و مردم ما مجبور بودند در کرمانشاه و همدان و در بقیه استان‌ها با این‌ها بجنگند و جلو آن‌ها را بگیرند.

مسؤول فرهنگسرای نهاد رهبری دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه فیلم داستانی هنگامه به کارگردانی امیر داسارگر از سری فیلم‌های جشنواره عمار است، افزود: به‌طورقطع مردم ولایتمدار و شهیدپرور لارستان با حضور خود عشق و دلدادگی خدام فرهنگ ایثار و محبت اهل‌ بیت(ع) را به نمایش می‌گذارند.

وی در پایان اضافه کرد: منافع بلیت‌فروشی اکران این فیلم برای تولید دیگر فیلم‌ها و محصولات در زمینه مدافعان حرم هزینه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها