شهردار منطقه 10 خبر داد

آماده سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای خدمات رسانی به زائران

عملیات آماده سازی پهنه جنوب شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) برای برگزاری مراسم در بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی در حال اجراست.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۷۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه بیست و هفتمین سالروز ارتحال جانگداز رهبر فقید انقلاب اسلامی و به منظور فراهم سازی بستر مناسب برای حضور زائران حرم مطهر و ارائه خدمات بهینه، اقدامات مناسبی در بخش های مختلف عمرانی، اجتماعی، ترافیکی، خدماتی و ... در پهنه تحویلی به منطقه 10 واقع در ضلع جنوب شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) از اردیبهشت ماه با استفاده از تجهیزات و نیروهای انسانی آغاز شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: فعالیت های اجرایی این منطقه به منظور مناسب سازی محیط آغاز شده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی، گروهی از نیروهای کارگری و اجرایی به همراه ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین به پهنه اعزام شده تا ضمن آماده سازی فضای موجود، نسبت به ارائه خدمات به زائران و همچنین برپایی ایستگاه  فرهنگی و پذیرایی اقدام کنند.

به گفته شهردار منطقه علاوه بر اعزام نیروهای کارگری، تاکنون عملیات کابل کشی و انتقال برق و آب آشامیدنی به کانکس ها، پاکسازی محل از بوته و خار، تراشیدن کف پهنه معابر عمومی، پاکسازی ضلع جنوب پهنه، پاکسازی محل استقرار کانکس های موتوری، حمل خاک و نخاله، استقرار کانکس آب آشامیدنی و ...  اجرا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار