خبرهای داغ:
دبیر جبهه جهانی انقلاب اسلامی گلستان؛
دبیر جبهه جهانی انقلاب اسلامی گلستان گفت :خون شهید روحیه ایثار ,مقاومت را بار دیگر در جامعه زنده می کند.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
   به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ,علی اکبر براتی در مراسم تشییع شهید مدافع حرم حاج قربان نجفی اظهار کرد:بعد سالها گذشت از جنگ تحمیلی میبینیم روحیه ایثار ،مقاومت ،جانبازی و فداکاری در راه دین و انقلاب اسلامی  هنوز در جامعه زنده است
وی به تفاوت شهدای این جنگ با شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:هر دو شهدای این دو جنگ برای آرمانهای ملی خود جنگیدند با این تفاوت که دوران دفاع مقدس ,کشور مورد تجاوز عینی قرار گرفته بود.
 دبیر جبهه جهانی انقلاب اسلامی گلستان افزود:صدام و حامیان جهانی وارد مرزهایی شده بودند و شهرهای ما را به تصرف در آورده بودند و بخشی از انگیزه کسانی که به صحنه دفاع مقدس می رفتند دفاع از دین و وطن خودشان بود.
براتی بیان داشت :امروز ما با صحنه ای از جنگ مواجهه هستیم که علاوه بر جوانان افراد با سنین بالا همانند حاج قربان در دوران بازنشستگی ,عازم جهاد خارج از مرزهای ایران شدند. وی هدف این شهدا را دفاع از دین و آرمان های انقلابی خواند و بیان داشت:این رشادت ها می تواند این پیام را برای ملتها داشته باشد که انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی است و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند :عقیده جغرافیا و مرز نمی شناسد.
دبیر جبهه جهانی انقلاب اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی ,گفت:ایشان فرمودند:هر جا که مظلومی در دنیا باشد که مورد ظلم ظالمین قرار بگیرد بی شک ما طرف مستضعفین هستیم خواه مسلمان باشد یا غیر مسلمان و خواه همسایه باشد یا آن سوی مرزها .
براتی با اشاره به جهاد کبیر اظهار کرد:جهادکبیر به این معناست که نگذاریم کفار بر امورات مسلمین مسلط شوند و این فراتر از نبردهای زمینی است.
وی خاطرنشان کرد:کفار علاوه بر اینکه می خواهند بر سرزمین های ما چیره شوند در تلاشند تا بر اقتصاد ,فرهنگ سیاست های داخلی و خارجی ,پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی نیز مسلط شوند و بر سر راه مان مانع ایجاد کنند .
 دبیر جبهه جهانی انقلاب اسلامی گلستان در آخر اذعان کرد:خون این شهدا پیامی است تا به واقع ادامه دهنده راه شهدا در جهاد فرهنگی ,اقتصادی ,علمی و سیاسی باشیم .
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها