بازخوانی انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر یک ضرورت است

امام جمعه شهرستان میناب در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان میناب بازخوانی انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر را یک ضرورت دانست و گفت: هیچ انقلابی به انقلاب ما از عقلانیت برخوردار نیست.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۰۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی فر واقعیت کشور در طول تاریخ را به تولید کنندگان علم و ادب و مصرف کننده گان علم و ادب تقسیم کرد و گفت: ما ملتی علم دوست و تولید کننده علم بوده ایم بطوری که صدها کتاب به کشورهای دنیا صاد کرده ایم و اکنون در کتابخانه های دنیا نگهداری می شود و این به برکت انقلاب اسلامی ایرن است که دنیا مملو از هنر اجداد و اباد ما ایرانیان می باشد

وی اظهار داشت: ما به هیچ کشوری حمله نکرده ایم الا جز اینکه هنر و ملیت خود را به جهان عرضه کرده ایم بطوری که در زمان نورانی انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم این دشمن بود که با سروکله شکسته عقب نشینی کرد و ملیت ما را به رسمیت شناخت.

خطیب جمعه میناب اوج افتخارات انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس را به برکت باور مهدویت دانست و گفت: بازخوانی انقلاب اسلامی و فتح خرمشهر یک ضرورت است.

وی بیان کرد: نباید دفاع مقدس و عملیات هایی که باعث فتح خرمشهر شد فراموش شود چرا که فتح خرمشهر تنها یک جشن نبود بلکه باید در آن بازخوانی صورت گیرد چرا که هیچ انقلابی به انقلاب ما از عقلانیت برخوردار نیست.
معتمدی فر شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را برگرفته از باور مدهویت و عدل و منطق عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی انسنی،عقلایی و حق بودن قداستی است که لامذهب را هم به خود جذب می کند.

وی اذعان داشت: بازخوانی جنگ و فتح خرمشهر با نداشته های ما و داشته های دشمن چیزی جز دست خدا نمی توانست در قلاویزان و خرمشهر احساس شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار