مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه بشری مدیون امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۶۸۴۶۷۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در جلسه کمیته فرهنگی اعزام به مرقد امام خمینی(ره) گفت: برای بزرگداشت امام خمینی(ره) هرچقدر کار بکنیم بازهم کم است زیرا ما احیا شده ی امام هستیم.

 

وی همگان را به مرور جدی وصیت نامه امام خمینی(ره) توصیه کرد و گفت: باید با تمام توان و باور در پاسداشت این ایام تلاش کرد.

 

در این جلسه معاون سیاسی امنیتی استانداری با تأکید بر ایجاد فضای معنوی در ایام ارتحال امام خمینی(ره) گفت: با این فضای معنوی، سلامت و پویایی و انسجام جامعه بیشتر می‌شود.

 

خدابخش مرادی با بیان اینکه سفر به مرقد امام(ره) یک سفر معنوی است گفت: باید مسئولین با کمک به معرفت افزایی زائرین، معنویت این سفر را بیشتر کنند.

 

وی بر انتخاب یک کتاب به‌عنوان همراه فرهنگی زائرین تأکید کرد و گفت: ارائه محصولات متعدد فرهنگی آسیب های در بردارد که باید به آن توجه کرد.

 

مرادی از اعضای کمیته فرهنگی خواست که در تهیه کتاب«همدلی با رایحه روح الله» با اداره کل تبلیغات اسلامی همکاری و همراهی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه یک جلد از این کتاب به  5200  زائر مرقد امام خمینی(ره) اهدا می‌شود گفت: برای آشنایی با افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، مستند امام روح الله در مسیر سفر به نمایش گذاشته می‌شود.

 

گفتنی است این نشست شنبه هشتم خرداد ۹۵ در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد.

ارسال نظرات