مسجد جامع روستای چهرقان کمیجان با حضور سردار حزنی به بهره‌برداری رسید
فرمانده قرارگاه کوثر سپاه از کمبود 84 هزار مسجد در کشور خبر داد و گفت: احداث مساجد بزرگ‌ترین خدمات در ترویج فرهنگ مردم‌داری، مردم‌دوستی و مردم یاری و قرار گاه کوثر آماده ارائه خدمات برای توسعه این امر معنوی در استان است.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۳۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار حزنی صبح در مراسم افتتاح مسجد جامع روستای چهرقان شهرستان کمیجان که به همت قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر به بهر‌برداری رسید اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ساخت مسجد در مناطق محروم و تقویت این مراکز دینی و فرهنگی یکی از برنامه‌های قرارگاه قرب کوثر ساخت مساجد در مناطق روستایی و محروم است.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه با اشاره به فلسفه وجودی این قرارگاه افزود: قرارگاه قرب کوثر در زمان صلح و جنگ همواره آماده ارائه خدمات در حوزه سازندگی و عملیاتی و آبادانی کشور است و از آنجا که مساجد در راستای ارتقای سطح معنوی و فرهنگی مردم بسیار موثر و مهم تلقی می‌شوند بی‌توجهی به ساخت مساجد در کشور نشانه عقب‌ماندگی فرهنگی است.

سردار حزنی تصریح کرد: مسجد جامع روستای چهرقان با کمک 60 میلیونی قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر و 50 میلیونی ستاد احیای زکات و کمک 185 میلیونی اهالی روستای چهرقان ساخته شده است.

وی افزود: تعداد 84 هزار مسجد در سطح کشور کمبود وجود دارد که باید این کمبود از سوی مسئولان در نظر و تامین گرفته شود، مساجد به عنوان سنگر دین و محل تشکیل و آغاز انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه ادامه داد: احداث مساجد بزرگ‌ترین خدمات در ترویج فرهنگ مردم‌داری، مردم‌دوستی و مردم یاری و قرار گاه کوثر آماده ارائه خدمات برای توسعه این امر معنوی در کشور است.

سردار حزنی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بحث کاهش رشد جمعیت گفت: روال رشد جمعیت در کشور کم است در حالی که می بایست مشکلات در این بخش مرتفع گردد چراکه هدف دشمنان نظام اسلامی همین مسئله کاهش جمعیت کشور است.

وی افزود: متاسفانه دشمن در این بخش برنامه بلند مدتی را داشته و از همان سال‌هایی که شعار فرزند کمتر زندگی بهتر سر داده می‌شد و از سوی سازمان مللتقدیر می‌شدیم در حال اجرای برنامه خود بودند، هدفی که پس از گذشت زمان متوجه شدیم که دشمن چه تفکر پلیدی دارد.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه با اشاره به نقش مساجد در ترویج رشد جمعیت گفت: مساجد بهترین سنگر برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی هستند، ملت ما ملتی با عظمت است که این بزرگی به برکت خون شهداست و وظیفه ما نیز فعالیت در تمامی مناطق و زدودن چهره محرومیت از کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات