فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: رزمایش گردان بیت‌المقدس با حضور بسیجیان این گردان در زرندیه با هدف بالا بردن توان رزم بسیجیان در ماموریت‌های محوله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۷۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرگرد پاسدار محمد مهجوری از برگزاری رزمایش گردان بیت‌المقدس با حضور بسیجیان این گردان در مسجد قائم آل محمد شهرستان زندیه خبر داد و اظهار داشت: مرحله آمادگی جسمانی و میدان تیر گردان الی بیت‌المقدس، با حضور بسیجیان این گردان متشکل از کلیه بسیجیان پایگاه‌های حوزه مقاومت شهید بهشتی در مسجد قائم آل محمد(عج) روستای امیر آباد شهرستان زرندیه و میدان تیر این منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش افزود: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن توان رزم بسیجیان در ماموریت‌های محوله است، بسیج همواره گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و با اقتدار تمام برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن، هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته است.

فرماندار سپاه زرندیه تصریح کرد: به روز نگه‌داشتن، بالابردن توان و آمادگی مقابله بسیجیان هنگام ورود عناصر نفوذی دشمن به خاک کشور، آمادگی هنگام بمباران هوایی و مقابله با اراذل و اوباش هنگام بروز اغتشاش از دیگر اهداف این فراخوانی است.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: در فراخوان گردان الی بیت‌المقدس ضمن تقویت آمادگی جسمانی بسیجیان، آموزش‌های اسلحه شناسی به صورت تخصصی از جمله سلاح‌های RPG7، قناسه، کلت کمری و کلاشینکف توسط اساتید مربوطه برگزار گردید.

وی افزود: اجرای برنامه‌های جانبی فرهنگی در قالب آموزش دهی به بسیجیان به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن صورت گرفت که می‌توان به برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین در این فراخوان اشاره کرد که به منظور بالا بردن سطح آگاهی و لزوم استکبارستیزی این حلقات برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات