دو پروژه فرهنگی ورزشی بسیج در روستاهای دهنو و ابراهیم آباد از توابع شهرستان خلیل آباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۲۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
سرهنگ علی نیک یاد، فرمانده سپاه خلیل آباد، صبح امروز در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: پروژه هایی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم از ۳ هزار سالنی است که سپاه به همت مردم در طول ۳ سال در سطح کشور ساخته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان خلیل آباد ۷ پروژه فرهنگی ورزشی بسیج به همت سپاه و با کمک مردم ساخته شده است، خاطر نشان کرد: ۴ پروژه فرهنگی ورزشی بسیج تا به امروز در شهرستان خلیل آباد به بهرداری رسیده است و ۳ سالن دیگر در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

نیک یاد در ادامه تصریح کرد: پروژه های فرهنگی ورزشی بسیج روستای دهنو و ابراهیم آباد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال آن توسط سپاه و یک میلیارد ریال آن توسط کمک مردمی تامین شده است.

وی به هدف ساخت این پروژه ها اشاره کرد و اذعان نمود: اگر بخواهیم سربازان واقعی امام زمان(عج) باشیم باید بتوانیم از نظر روحی، اعتقادی و جسمی خود را آماده کنیم و این پروژه ها می تواند در تربیت سربازان واقعی امام زمان(عج) ما را یاری کند.

فرمانده سپاه خلیل آباد در خاتمه با تأکید بر اینکه سپاه به دنبال درآمدزایی از این پروژه ها نخواهد بود، گفت: هزینه ی اندکی از تیم های ورزشی برای استفاده از این پروژه ها گرفته می شود در خود پروژه ها هزینه خواهد شد و به نوعی استفاده از پروژه های فرهنگی ورزشی برای مردم در حَد رایگان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها