نماینده مردم مشهد و کلات گفت: اعلام خبر زنده بودن حاج احمد متوسلیان از چنین شخصیت برجسته ای با توجه به اشراف ایشان به منطقه، خود تضمین کننده صحت این مطلب است که در آینده نزدیک از آن رمز گشایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۳۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در خصوص سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان که به مناسبت شانزدهمین سالگرد پیروزی مردم لبنان در آزاد سازی جنوب این کشور از اشغال رژیم صهیونیستی که به طور زنده از شبکه العالم پخش شد اعلام کرده که سرنوشت چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی مشخص شود، اظهار کرد: دیپلمات های ربوده شده ایرانی در اختیار اسرائیل هستند و باید سرنوشت آنها و دیگر مفقودان لبنانی روشن شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سید حسن نصرالله در منطقه مشهور به رهبر حزب الله است وحرف هایش همه صادقانه است.

وی ابراز کرد: اعلام خبر زنده بودن حاج احمد متوسلیان از چنین شخصیت برجسته ای با توجه به اشراف ایشان به منطقه، خود تضمین کننده صحت این مطلب است که در آینده نزدیک از آن رمز گشایی خواهد شد.

کریمی قدوسی با اشاره به اردوگاه دشمن و وضعیت صهیونیست ها در منطقه افزود: صهیونیست‌ها از همان ابتدا احتمال می دادند زمانی می رسد که برای رفع معضل، جهت چانه زنی های سیاسی نیاز به نقطه عطفی دارند و آن در زنده نگه داشتن دیپلمات ها است.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران تا یقین نکند و سندی دال بر شهادت دیپلمات ها به دست نیاورد،اصل را بر زنده بودن آنها گذاشته و تا حصول نتیجه از وضعیت دیپلمات ها به پیگیری ها ادامه خواهد داد.

خاطر نشان می شود؛ این ۴ دیپلمات ایرانی، در ۱۴ تیرماه سال ۶۱ در مسیر سفارت ایران در بیروت بودند که در یک پست بازرسی توسط  گروه شبه نظامیان فالانژ، ربوده شده و بعدها طبق خبرهای رسمی و غیررسمی، تحویل رژیم صهیونیستی شده‌ بودند
ارسال نظرات
پر بیننده ها