فرمانده ناحیه بسیج مقاومت گچساران گفت: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) 250 زائر و علاقمند گچسارانی به حرم امام راحل مشرف می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۵۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

جهانگیر انصاری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات رحلت امام راحل در این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی و دینی جهان بود که به رهبری امام راحل در برابر تمامی ابرقدرت‌های جهان شکل گرفت.

وی افزود: امام راحل با درایت و هوشمندی و تبعیت مردم به مبارزه علیه رژیم طاغوت پرداخت و موفق شد خواسته و نیاز جامعه ایران مبنی بر وقوع انقلاب اسلامی را به سامان برساند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت گچساران با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره با یاد و خاطر امام راحل در اذهان عمومی نقش می‌بندد، گفت: امام راحل در دوران جنگ نظامی دنیای استکبار علیه ایران اسلامی نیز با درایت و هوشیاری به رهبری و حفظ انقلاب اسلامی پرداختند.

انصاری رحلت امام راحل را ضایعه‌ای بزرگ عنوان کرد و افزود: تصاویر خیل علاقمندان به امام راحل در روز درگذشت ایشان نشان‌دهنده بزرگی و عظمت اندیشه و تفکر امام راحل در ایجاد حکومت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل هرساله در سراسر کشور انجام می‌شود، افزود: برگزاری سالروز درگذشت امام راحل علاوه بر تکریم جایگاه بزرگ ایشان سبب تبیین افکار و اندیشه همچنین آشنایی نسل‌های جدید انقلاب با آرمان‌ها و شخصیت الهی ایشان است.

انصاری یادآور شد: در همین راستا امسال نیز مانند هرسال تعدادی از زائران و علاقمندان به امام راحل به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت گچساران با بیان اینکه به دلیل کمبود وسایل و ماشین‌آلات و برخی محدودیت‌ها امکان اعزام تمامی زائران امام راحل وجود ندارد، گفت: در این راستا 250 زائر گچسارانی امام راحل 12 خرداد رأس ساعت 18 از محل سالن پد خندق به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

انصاری ادامه داد: در این راستا بسیاری از تمهیدات لازم در راستای رفاه حال زائران توسط ادارات و نهادها اندیشیده شده است.

ارسال نظرات