شهردار یاسوج از حضور موفق شهرداری یاسوج در پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۵۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

محمدعلی جاوید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غرفه دستاوردها، فعالیت‌ها و برنامه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری یاسوج به مدت سه روز در پنجمین دوره نمایشگاه جامع مدیریت شهری در تهران برپا شد.

شهردار یاسوج با اشاره به مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر یاسوج گفت: از مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده غرفه شهرداری یاسوج در این نمایشگاه می‌توان به پروژه تجاری، فرهنگی، ورزشی، اقامتی و سیاحتی پارک جنگلی اشاره کرد.

جاوید اضافه کرد:طرح ساحل‌سازی برای رودخانه بشار به مساحت 90هکتار،احداث و تکمیل پارک ولایت به مساحت 14هکتار و احداث نمایشگاه بین‌المللی شهر یاسوج با زیربنای 3هزار مترمربع ازدیگر پروژه‌های شهرداری برای معرفی و جذب سرمایه‌گذار در این نمایشگاه بود.

شهردار یاسوج در ادامه با ابراز خرسندی از استقبال بازدید کنندگان از غرفه شهرداری یاسوج در پنجمین دوره نمایشگاه جامع مدیریت شهری خاطرنشان کرد: چند سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری اعلام آمادگی کردند.وی جلب نظر سرمایه‌گذار را برای توسعه زیرساخت‌های شهری در یاسوج بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید سیما و چهره واقعی شهر یاسوج و مردم خونگرم این شهر و داشته‌ها و ظرفیت‌های آن را به خوبی به کشور معرفی کنیم.

ارسال نظرات