شهردار نمین از احداث مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی بابونه در مساحتی به میزان 20 هکتار در نمین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۵۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

مرتضی مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به احداث مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی بابونه اظهار کرد: این مجتمع متشکل از سه بخش پارک جنگلی مجهز به سیستم آبیاری قطره ای، شهربازی و خدماتی رفاهی و اقامتی خواهد بود.

شهردار نمین گفت: این مجتمع در موقعیت بسیار عالی و در ورودی شهر از طرف آستارا و همچنین روستای دودران و مسیر تردد گردشگران منطقه فندقلو است قرار گرفته است.

وی افزود: بخش خدماتی و رفاهی این پروژه در مساحتی حدود یک هکتار در نظر گرفته شده که در آن هفت کمپ چادری برا اسکان موقت، سرویس بهداشتی، ظرفشوئی و 12 باب غرفه تجاری بصورت فروشگاه ایجاد شده است.

مقدم بیان کرد: در بخش دوم این پروژه هم مساحتی به مقدار یک هکتار به شهربازی اختصاص داده شده که در آینده نزدیک تجهیز به وسایل برقی مدرن خواهد شد که پس از اتمام عملیات عمرانی این پروژه شاهد جذب گردشگران و مسافران زیادی خواهیم بود.

شهردار نمین گفت: در مجتمع جنگلی نیز حدود سه هکتار در نظر گرفته شده ایت که در آن باغ آلبالودر فاز اولبااعتبار اولیه دو میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 50درصدایجاد شده ست.

وی افزود: این مجتمع با استفاده از دو پمپ و شبکه گذاری آب خام به صورت قطره ای آبیاری می شود.

وی گفت: درمجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی بابونه پارک ترافیک کودکان جهت فرهنگ سازی و آموزش رانندگیدر نظر گرفته شده است که در آینده با تجهیز به خودرو، کف سازی و نصب علایم این بخش نیز فعال و به اولین پارک مدرن ترافیک استان تبدیل خواهد شد.

مقدم افزود: کلیه محوطه این مجتمع با استفاده از سنگ فرشهایی که توسط خود شهرداری نمین ساخته می شود، سنگ فرش خواهند شد.









ارسال نظرات