فرمانده سپاه بندرخمیر،گفت: حضرت امام(ره) همیشه به جوانان و نیروی آنها اعتماد داشتند.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۵۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سدیدپناه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: اگر می خواهیم به عزت و افتخار برسیم و از این آزمایش الهی سر بلند بیرون بیاییم راهی جزء راه امام(ره) وجود ندارد.

وی با اشاره به بیان امام(ره) که فرمودند؛ انقلاب اسلامی پشتوانه محرومان جهان است، گفت: امام به ملتهای مستضعف همیشه به دید کمک و یاری نگاه می کردند تا آنها خودشان برای خود تصمیم بگیرند و اکنون حمایت ازگروههای مقاومت مثل لبنان، فلسطین و... موید همین مطلب است که برادران ما در بیرون از مرزهای کشور در لباس مدافعان حرم از اسلام و انقلاب دفاع می کنند تا هیچ گاه مردمان مسلمان ما امیدکمک از بیگانگان را به دل خود راه ندهد.

وی با اشاره به برجام و نگاه برخی از مسئولین به بیرون و اتکا نداشتن به درون، تصریح کرد: امام خمینی(ره) می فرمودند؛ هر چه فریاد دارید برسرآمریکا بکشید و هرگرفتاری جهان اسلام و ما داریم از آمریکاست و گول ظاهر بینی آن نخورید و کاری بکنید که چشمتان به دست بیگانگان نباشد و منتظر نشینید که دیگران برای شما کاری بکنند.

سدید پناه، با اشاره به اینکه نیرو جوانان ما سلاح ایمان می باشد، یادآور شد: امروز ایمان جوانان ما در دل دشمنان ترس و وحشت انداخته است.

فرمانده سپاه بندرخمیر، تصریح کرد: نگاه امام(ره) همیشه به درون کشور و به جوانان غیور این مرز و بوم بوده است چرا که به سلاح ایمان نیرو های داخلی اعتقاد داشتند. و این موضوع را ما در 8 سال دفاع مقدس به عینه دیدیم که جوانان ما بدون تجهیزات و وابستگی به بیرون از کشور توانستند با توکل به خداوند متعال در مقابل استکبار مقاومت کنند و از این امتحان بزرگ الهی سربلند و پیروز باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز ما به کشورهایی که وابسته به بیگانگان هستند، نگاه کنیم اوضاع و احوال آشفته آنان را خوهیم دید، ابراز داشت: نباید دوباره مثل دوران پهلوی با شرق و غرب دست بدهیم و به امام(ره) خیانت کنیم، بلکه باید با پیروی از امام خامنه ای که نگاه ایشان مثل نگاه امام به نیروهای داخلی و اتکا به خودمان دارند خواسته های ایشان را با تمام وجود عملی کنیم و چشم خود را از نگاه به بیگانگان ببندیم.

ارسال نظرات