آمریکایی ها خلاف وعده های خود عمل کردند و وزیر انرژی ایالات آمریکا می گوید برجام بخشی از پروژه خاور میانه بزرگ است.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۸۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در مراسم اختتامیه راهیان نور دانشجویی شهرستان ابهر گفت: ما پاسداران داغ بوجود آمدن خاورمیانه بزرگ را به دل آمریکا خواهیم گذاشت

سرهنگ فروزنده افزود: ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توان خود را در این راه گذاشته ایم و شهادت را عین فوز عظیم می دانیم.

وی با اشاره به نام آلبرت طرح خاورمیانه را در حدود ۱۱۰ سال پیش بنا گذاشت تصریح کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید این طرح به طرح خاورمیانه بزرگ تبدیل شد یعنی تکه تکه کردن کشور هایی مثل ایران به چند کشور تا آنها بتوانند به راحتی بر آنها تسلط داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه مردم ایران از تحقیرها و بی عزت ها خسته بودند تاکید کرد: مردم ایران انقلاب کردند و از همان پیروزی انقلاب اسلامی چون منافع آمریکایی ها به خطر افتاده بود شروع به آزار و اذیت مردم ایران کردند.

فروزنده خاطر نشان کرد: آمریکا و صدام جنگ هشت ساله را به کشور تحمیل نمودند و صدام ملعون را وادار به صدمات جبران ناپذیری به کشور ایران نمودند و الان خود آمریکایی ها این اذعان را پذیرفتند که توسط آنها بود که صدام به کشورمان حمله کرد.

وی با اشاره به اینکه اوباما می گوید شما شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارید و ما امنیت شما را تضمین می کنیم افزود: آمریکا چون ملت ایران را قاطع و پیرو خط ولایت می بیند می گوید من ظرف ۲۵ سال آینده علیه ایران یک جنگ سریع و قاطع را از الان اعلام می نماییم.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر اظهار کرد: آمریکایی هایی که ایرانی ها را وحشی می دانستند آرکیو ۱۷۰ آنها را سپاه پاسداران از آسمان به زمین کشید و ملوانان آنهارا که به مرز آبی ایران تجاوز کرده بودن به اسارت گرفت.

فروزنده با اشاره به امضا برجام تاکید کرد: آمریکایی ها خلاف وعده های خود عمل کردند و وزیر انرژی ایالات آمریکا می گوید برجام بخشی از پروژه خاور میانه بزرگ است.

وی با بیان اینکه ما پاسداران انقلاب اسلامی داغ بوجود آمدن خاورمیانه بزرگ را به دل آمریکا خواهیم گذاشت تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توان خود را در این راه گذاشته ایم و خسته نخواهیم شد و شهادت را عین فوز عظیم می دانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به دانشجویان خاطر نشان کرد: نو آوری و خلاقیت در سنگر علم داشته باشید و شما باید علم بوجود آورید و علم شما یعنی زدن در دهان آمریکا ها، خودتان هم دانشی نو و اختراعاتی نو و خلاقانه داشته باشید که این باعث پیشرفت انقلاب خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام علی گروسی مسئول نهاد رهبری در واحد ابهر ضمن عرض تبریک ایام شعبانیه به آیه شریفه (ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو) اشاره و گفت: هر شخصی که بندگی حضرت حق را پذیرفته مقاومت می خواهد و بندگی پایندگی می خواهد و همین مقاومت و ایثار بود که پیروزی غرور آفرین خرمشهر را بدست آورد و این مقاومت حتی در کلیه عرصه های زندگی انسان تاثیرگذار می باشد.

لازم به ذکر است مراسم با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدای کمنام خاتمه یافت.

گفتنی است مراسم گرامیداشت سالروز حماسه غرور آفرین سوم خرداد و اختتامیه راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی منطقه و با حضور اعضاء هیئت رئیسه واحد، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات مرحوم استاد بلاغت نیا دانشگاه آزاد واحد ابهر برگزار شد.

ارسال نظرات