خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی شهرستان البرز بیان کرد: درمجموع امام خمینی (ره) عارفی ربانی و فیلسوفی الهی بودند و توانستند تحولات شگرفی را در ایران و عرصه جهان پدید آوردند.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۲۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

صدیقه ربیعی بخشدار مرکزی شهرستان البرز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین با بیان اینکه امام خمینی(ره)دارای اندیشه والایی بودند، گفت: امام خمینی یک انسان جامع اطراف بوده و در ابعاد مختلف صاحب اندیشه و تفکر و گفتار بسیار بالایی هستند، باور دینی و اعتقاد راسخ و باور قلبی ایشان منجر به پیروزی این انقلاب شد.

وی در ادامه افزود: هوشیاری و تیزبینی امام خمینی بود انقلاب دیگری در دنیا رخ داد و باعث پیروزی انقلاب شد اگر این قابلیت ها توانمندی های امام نبود هرگز به پیروزی نمی‌رسیدند و مانند بسیاری از حرکتهای ناموفق سرکوب می شدند.

این مسئول اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از متن جامعه و براساس خواسته هاو تقاضاهای مردم شکل گرفت و نگاه امام راحل به انقلاب نگاه حداکثر گرا بوده و بر اساس همین دیدگاه حضرت امام با وقوع انقلاب تحول شگرفی در تمامی ساختها و کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، و اقتصادی به وجود آمد که همه این عامل ها باعث شد نه تنها امام بلکه جمهوری اسلامی زبانزد خاص و عام شود.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب یکی از بزرگترین شخصیت های جهان اسلام به شمار می آیند، امام اندیشمندی بی نظیر در نوع خود بود که اندیشه های دینی ایشان و تسلط بر معارف تشیع بی نظیر بودند و شناختی که ایشان از جامعه اسلامی داشتند ایشان را به تمام مقاصد خود رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه سختی ای مانع و جلو دار مبارزه با استکبار امام نبود، مطرح کرد: این موضوع نبود دلیل این موضوع هم آمیختگی بعد الهی با روح مردم داری امام باعث پیشرفت ایشان در تمامی مباحث بود، سیما ایشان سیمای مردمی بود ایشان از کاریزمای خاص و منحصر به فردی برخوردار بودند، امام از همه علوم لازم برای موفقیت در شخصیت برخوردار و بهره مند بودند

ربیعی خاطرنشان کرد: ایشان عالمی اسلام شناس و سیاستمدار بودند آگاهی ایشان به مسائل روز دنیا بودند و مسلط بر تاریخ اسلام هستند.

این مسئول درخاتمه گفت: درمجموع امام خمینی (ره) عارفی ربانی و فیلسوفی الهی بودند و توانستند تحولات شگرفی را در ایران و عرصه جهان پدید آوردند، ایشان از ویژگی های بی نظیر و ممتازی برخوردار بودند و هدف  انگیزه مبارزه ایشان فقط اسلام و مهدویت بوده و انقلاب اسلامی از نظر آن حضرت پرتوی از قیام جاودانه امام حسین در روز عاشورا بوده که برای نجات دین برپا شده بود.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها