نماینده دوره نهم مجلس در گفتگو با«بسیج»:

استکبار ستیزی ریشه در اندیشه های امام خمینی(ره) دارد

نماینده دوره نهم مجلس گفت: امام خمینی (ره) پایه گذار نظامی بود که در برابر تمام کفر، الحاد و استکبار قد علم کرد و ایستاد.
کد خبر: ۸۶۸۵۰۴۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

نعمت الله منوچهری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار نظامی مستضعفین جهان نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا بودند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پایه گذار نظامی بود که در برابر تمام کفر، الحاد و استکبار قد علم کرد و ایستاد افزود: نظام دفاع از مستضعفین، نظام احیاء اسلام ناب محمدی بوده و در نهایت شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بلوک های شرق و غرب وسیستم های فرهنگی اجتماعی آنها را به هم ریخت.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر اساس توده های مردم و حکومت مستضعفان بر زمین مقام معظم رهبری تمام توان خود را در هدایت این انقلاب گذاشتند و به عنوان فرزند خلف، کاملاً در مسیر حضرت امام بودند؛ بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داد این است که مقام معظم رهبری جانشین بر حق امام خمینی (ره) که در مسیر اسلام هستند.

منوچهری تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم از تمام مسلمانان و مستضعفان جهان حمایت کنیم؛ اسلام مرز نمی شناسد در هر جایی هر مسلمان و مستضعفی که به کمک نیاز داشته باشد و مظلوم واقع شود باید کمک کنیم در حال حاضر نیز دفاع از حرم اهل بیت مرز نمی شناسد بسیاری از جوانان با جان و دل از حریم اهل بیت دفاع می کنند.

ارسال نظرات