معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران:
کد خبر: ۸۶۸۵۰۴۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از  مازندران، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج مازندران در پیرامون اهمیت هشیاری در مقابل نفوذ دشمن بر ایمان و باور مردم گفت: همان طور که مستحضرید جریان انحرالفی و افراطی داعش یکبار دیگر ضعف و هراس خود از رزمندگان جان برکف ایرانی که به زیبایی مدافعین حرم خوانده می شوند را با ناجوانمردی نشان داد که منجر به شهادت 13 نفر از غیور مردان مازندرانی شد.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی یادآورشد: افتخار کشور ما این است که در زمانه ای که اغلب نقاط دنیا بویژه خاورمیانه درعدم امنیت به سر می برد، مردم ما به شکر خدا در امنیت کاملی زندگی می کنند که دلیلش چیزی جز وجود یک رهبری با درایت توسط مقام معظم رهبری و تلاش سربازان و رزمندگان ما در دفاع از آب و خاک و ناموس سرزمین ما نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ادامه داد: مازندران دیار علوی است که مردم آن از دیر باز به شکل واقعی و قلبی ، اراده ی ویژه ای به تشییع داشته و دارند. همانطور که می دانید رژیم دست نشانده داعش با حمایت های فراوانی که از آن توسط ابر قدرت های جهان و برخی کشور های منطقه همچون عربستان و قطر صورت می گیرد سعی دارد که در جهت حفظ منافع این ابر قدرت ها در منطقه تشنج بوجود بیاورد، اما سربازان این نظام مانند همیشه نشان داده اند که هرگز این اجازه را به آن ها نخواهند داد.

این مسئول افزود: اول این را بگویم اگر چه این اتفاق تلخی و ناراحتی های خاص خودش را بهمراه دارد اما چون تمام این عزیزان با اعتقادات قلبی و خلوص نیت راهی شده بودند و به خاطر تفکر والای خود شهادت را می طلبیدند، از این نگاه برای آنان اتفاق مبارکی بوده است چرا که به درجه رفیع شهادت دست پیدا کرده اند .

وی درباره این اتفاق بیان کرد: چیزی که من الآن می توانم بگویم این است که نیروهای تکفیری در منطقه در زمان آتش بس به شکل ناجوانمردانه ای به بچه های ما حمله کردند که منجر به شهادت این عزیزان شد، همانطور که اشاره کردم این مسئله تنها نشان دهنده ی عمق رذالت آنها و ترسی است که از ما دارند، وقتی در یک مسابقه کشتی داور سوت پایان را می زند آیا جوانمردانه است که یکی از حریفان به دیگری حمله کند؟

جواد بخشی اظهار کرد: در این چند روز که بر حسب وظیفه و از ته قلب به خدمت خانواده های این عزیزان رفتم، دریافتم که همگی به شهادت فرزندشان که در راه حفظ اعتلای ایران اسلامی و دفاع از ارزش ها صورت گرفته ، افتخار می کنند . طبیعی است که بخاطر از دست دادن آنها ناراحت هم باشند زیرا فرزند عزیز ترین والدین است، اما همانطور که شما اشاره کردید ، با صلابت با این مسئله برخورد کرده و به آن افتخار می کنند. البته این نکته ای است که وظیفه ما را دشوار تر می سازد تا بیشتر از قبل و با احساس مسئولیت بیشتر ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

معاون سپاه کربلا خاطر نشان کرد: این مملکت متعلق به همه است ، کشور ما یک سابقه و تاریخ و فرهنگ مذهبی و ملی کهنی دارد که در این جور مواقع خودش را نشان می دهد، کشوری هستیم که فرهنگ ها و قومیت ها و حتی ادیان مختلف در آن به راحتی و در کنار هم زندگی می کنند و در موادی مانند جنگ تحمیلی همه آنها مشارکت می کنند.

سرهنگ بخشی گفت: شما شاهد بودید که مقام معظم رهبری نیز در ایام انتخابات اخیر فرمودند، که هر کسی ایرانی است و کشورش را دوست دارد به پای صندوق های رای بیاید. مردم ما مردم قدر شناسی هستند و وقتی می بینند جوانانشان برای دفاع از ارزش ها و باورهای این مملکت حتی از جانشان هم می گذرند، همراهی شان بیشتر می شود.

وی در ادامه افزود: اگر دقت کرده باشید رهبر انقلاب بارها در فرمایشات خود به کلمه " نفوذ " اشاره کرده اند. نفوذی که به خصوص ابر قدرت ها قصد دارند در کشور ما انجام بدهند .آن هم با این هدف که ذره ذره بر ایمان و باور های مردم ما تاثیر منفی بگذارند ، زیرا دیده اند آنچه تابحال باعث شکست آنها در برابر ما و عدم تحقق خواسته هایشان شده است همین باور قلبی مردم کشور ما بوده است .

معاون سپاه کربلا تصریح کرد: باوری که باعث می شود هر زمان که خطری از جانب دشمنان ما را تهدید کند ، همه در برابر هجوم دشمن آماده و مهیا باشند. طبیعتا یکی از راه های نفوذ استفاده تخریبی از امکانات رسانه ای و فضای مجازی است در مورد اتفاق اخیر هم کار شنیع آنها در پخش تصاویر دلخراش که البته نقض قوانین و کنوانسیون جهانی در این مورد نیز هست، تنها نشان دهنده ی ضعف آنها است که می خواهند هراس خود را در پس این کار پنهان کنند    .


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها